Ford F250 7.3D

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja GM4WD, 13.9.2006.

  1. stech

    stech 1st gear

    Osaako joku kertoa tästä yksilöstä lisää?
    https://m.nettiauto.com/ford/f350/10253518?vifAdCount=2
    Jos renkaat vaihtaisi järkevämpiin, saisi varmaan ihan käytännöllisenkin pelin.

    Tuo 6.9l ja manuaalilaatikko lienee se toimintavarmin yhdistelmä näissä vehkeissä? (Tosin tuo on turbotettu) ja noissa vanhoissa muutenkin vähemmän kaikkea sähköhässäkkää
     
    Muokattu: 11.5.2019
  2. ++++++

    ++++++ 2nd gear

    Kai siihe vähän viä isommat pallot mahtus alle
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Gearhead

    Samoilla linjoilla renkaiden kanssa, eihän toi voi olla muuta kuin hirvee ajettava?

    Tuo tekniikka on just niin vahva ja simppeli kuin mahdollista. Hehkut ja ilmavuodot aiheuttaa harrastamista, mutta ne ei ole kalliita tai vaikeita aihealueita.

    Jos välitykset on vähänkin tiheet niin maantienopeudet jää 4-speedillä vaatimattomiksi. Siinä kohtaa isommat renkaat on eduksi, mutta joku raja siinäkin....

    Kunhan ei ole räjäytetty starttipilotilla niin tollaisen hankkiminen kannattaa aina.
     
    Muokattu: 12.5.2019
  4. HRTP

    HRTP 3rd gear

    Tänään kävi näin...
    [​IMG]Ford sai ajoaikaa lisää by antti hietanen, on Flickr
    Ajatuksena oli hakea autoon vikalista mutta mitenkäs kävikään :odcool: No vähän siinä joutui asioita sumplimaan koska otteessa luki että hyväksytty E-valoilla vuonna 2005 suomen rekisteriin niin jouduin nuo auton alkuperäiset DOT-valot muutoskatsastamaan että sain muutamaa päivää yli vuoden leiman autoon :lol:Asiallinen katsuri oli vaikka syynäsikin auton alustan ja nivelet perinpohjaisesti lävitse ja loppu kommentti oli ettei ole koskaan tekniikalta näin hyväkuntoista jenkki autoa vielä nähnyt katsastus uransa aikana :shock: Päästötkin olivat paremmat kuin uusissa autoissa joten tämä auto on oltava sitten oikea ekoauto kun k-arvokin oli 0,00 :D
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!