Ford F250/F350/Excursion/Econoline, osien swap sivut.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Aki_A, 5.5.2011.

  1. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    anturit voi olla kunnossa,sehän mittailee ahtopainetta,matala paine on low ja mitä korkeampi paine sen enemmän high.en tiedä fordin ahtosysteemiä,onko muuttuva siipinen jos on ei varmaan muuta siipiä,chevyissä on tätä kun öljyissä säästetään niin takkuaa.live dataa pitäisi kattoa paljon paineet ja paljon pitäisi olla oikeasti.jos paineet oikein sittten anturien lukuun jne.arpomisella palaa rahaa turhaan.
     
  2. Nebula

    Nebula 1st gear

    Nyt paineet nousee 11psi kun vaihto ehjän putken halenneen tilalle ja map on uusi, samalla meni se imusarjassa oleva anturi vaihtoon, oli sekin halki.

    Olen kyllä ihan käsi noiden sähköjen kanssa kun ei oikeastaan edes kiinnosta se puoli mutta pakkohan se vaan on. Mittasin siis piuhat että virta kulkee, vastuksista ei mitään käryä.

    Edgen kapula on kiinni ja sillä niitä koodeja luen. Vanha elm ja forscan ni näillä pääsee älyyn. Esim autoenguinityllä ei pääse.
     
  3. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Diagnostiikka mittaa mielestäni potentiota, ei valita paineesta. Voin olla väärässäkin.
    7.3 kiinteä siipinen turbiini, 6.0->( juuttuva) muuttuva siipinen.

    Hyvä jos ahtaa... näiden sähköt jo monimutkaisemmat kuin perus sierran.. on jännitettä, vastusta ja pulssia... ja pitää tietää mihin johtoihin ei kantsi mennä tökkimään. (Ne on ne koneen johtosarjassa punaisella teipillä kääremerkityt. Syystäkin)
     
  4. Nebula

    Nebula 1st gear

    Tää nyt tuntuu olevan helpoin fordistien kanava ni jatkan raiskaamista.

    Mikähä perkule 3 vaihteen lukolla ravistaa pienessä nopeudessa ja samoin 4 vaihteella. Aski on siis tehty uudeksi hd malliksi eikä hävinny ja limppu billetin. Ei auta vaikka laskee vakioksi. Ainoa mitä en oo tarkistanu ni moottorin korvakkeet koska olettasin että tärisis kyllä ihan aina.. saattas jopa ääntäkin pitää.

    Ristikoista en saa väljää yrittämälläkään. Renkaillakaan ei ole väliä kummat alla ja puntitettu moneen kertaan.. kampi soikea? Aiempien kokemuksien mukaan sekään ei oikein voi olla näillä oireilla.
     

Kerro tästä muillekin!