Ford Kent viritys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja k-jettiläinen, 31.10.2024.

  1. Toisen ketjun perusteella sinulla on Kent Camsin BCF2, jossa kerrotaan suositellut jouset:

    VS5 Valve Spring Single Road/FF valve spring - Installed height 32mm, Rate 46 N/mm
     
    k-jettiläinen tykkää tästä.
  2. dbltrbl

    dbltrbl Gearhead

    Jatkoa tähän ja aiemmin mietittyyn dynottamiseen ja säätämiseen, kun viette laitteet Esatechille vääksyyn niin tulee jiiriin. Siis kun kyseessä on dellorto, weber ym kaasuttimet, holley tippakannut sitten muualle.
     
    k-jettiläinen tykkää tästä.
  3. k-jettiläinen

    k-jettiläinen 1st gear

    Mulla on ennestään Formula Ford sarjaan rakennettu kansi odottelemassa. Kiinnostais, tarviiko vahvemmat työntötangot niiden tuplajousien kanssa vai kestääkö alkuperäiset tuplajousien rasitusta.
     
  4. Mitä jos vaihtaa siihen kanteen nokkaan sopivat jouset?
     
  5. k-jettiläinen

    k-jettiläinen 1st gear

    En mene tuplajousia vaihtamaan pois. Hyvin luultavasti vaihtuu nokkakin jossain vaiheessa sitten joskus kun rahatilanne taas mahdollistaa.
     
  6. JOSPEED

    JOSPEED 1st gear

    Ei tarvi vaihtaa Kenttiin työntötankoja, alkuperäisillä pärjäät oikein hyvin.
     
    k-jettiläinen tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!