Ford / Malibu -34

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 13.11.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitäs niiden lupien kanssa ongelmia olis rungollisessa korinvaihdossa?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kai sitä joutuu muutakin perustelemaan kun sen että pulttaan kuitukopan vanhan tilalle.
     
  4. Karva

    Karva Gearhead

    Herra ja hidalgo, the man himself ... legendary mr A.K from Voikkaa ...

    On moisen kuttaperkka hirviön tehnynnä, ja koppa on alunperin Vänskältä lähtöisin, ja juuri ko, kopan takia on allekirjoittanut joutunut muuttamaan käsitystä kuitu koppasista, sen parempaa en ole nähnyt ...

    Runko on kotoisin malibusta, samoin muut tarvittavat osat, kaikki on niin viimosen päälle kuin ikuna voi olla, pinta kiiltoa on tarkoituksella vältetty, nyt pari viikkoa sitten auto on katsastettu isolohkolla joten noi muutokset ja prosentit alkaa olla täys ...

    :-o :-o :-o
     
  5. 46Juippi

    46Juippi 1st gear

    Sen jälkeen kun leimasin '79 Malibun alustalle rakentamani Cobran 1997, on tuolle '78-87 G-body alustalle (malibu, camino, cutlass, regal, grandprix, montecarlo)rakennettu tai alettu rakentaa varmaan kymmenkunta rodia. Se Lehtimäen Chevy Master oli ensimmäisten joukossa. Tai Stigun Willys, mutta sitähän ei koskaan leimattu. Voi muuten olla, että tuo Willys valmistui jopa ennen mun Cobraa? Vastaavia Cobriakin valmistui tänä kesänä 2 lisää.
     
  6. 46Juippi

    46Juippi 1st gear

    Ai niin, lupien kanssa ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Kanta-autolle joutuu suorittamaan vääntöjäykkkyysmittauksen, ja sitten valmille hökötykselle myös, joka ei saa vääntyä ainakaan yhtään enempää. Nostetaan auto yhdestä kulmasta kerrallaan ylös, ja mitataan paljonko runko kiertyy. Kyllä se Malibukin kiertyy, kuulemma jopa niin että tuulilasi halkeaa!
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Asia peli. Oon itsekkin ajatellut samanlaista projektia joskus, mutta joku kerkes ensin. Lisää tälläsiä liikenteeseen.
     

Kerro tästä muillekin!