Ford Mustang 05> kuumetta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja 57 69 89, 9.3.2025.

  1. 57 69 89

    57 69 89 1st gear

    Elikkäs aika pahaa musse kuumetta havaittavissa. Haaveena S-197 korimalli umpinaisena. Avot ei nyt kelpaa (suomi).
    Tietty 4.6 v8 mielellään.
    Menisikö ihan ympärivuotisena, jos nyt ihan kurjimmat kelit jättää pois?
    Noin 5000-7000 km/vuosi. Tulis ajoa
    Onhan näillä jo ikää.. silti
    mitä näistä pitäis erityisesti huomioida?
    Puhdas carfax?
    Konepellin etureuna maalivikaa usein.
    Mistä varaosat? Motonet ei taida myydä. Usparts myy.
    Käykö 95e?
     
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Siskoni perhe toi aikanaan 07 Mustin paluumuuttokuormassaan. Tein siihen muutaman pakollisen ja muutaman heidän haluamansa muutoksen maahantuontikatsastusta varten. Kojelaudan alla etuvilkkujen signaaleita etsiessäni - liittyy taakse vaihdettuihin oransseihin valaisimiin - huomasin, että kyseisessä autossa on aika vähän maalipinnoitetta näkymättömissä paikoissa. Parinkymmenen vuoden aikana noissa on varmaan eroja yksilöiden välillä kuinka pitkälle salapaikoissa ruoste on edennyt.
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ainakin Mikkelissä pyörii moinen GT kesät talvet ja en ole sitä penkalla tai ojassa nähnyt. Että eiköhän se mene käyttiksenä ihan ok.
     
  4. Spitfire

    Spitfire Gearhead

    Hommasin -06 Mustangin talviautoksi. Onkohan nyt 6 talvi menossa. Ei ole sellaista keliä ollut, etteikö ois pärjännyt. Ihan halvimmat talvirenkaat kannattaa unohtaa. Auto tuli Jenkeistä ja oli täysin ruosteeton. Alustan suojauksen tein heti ja letkulämppärin laitoin. Mitään muutoksia ei jenkki-tuontiin tarvinnut katsastaessa tehdä, eli valot yms. kelpaa. Mitään ihmeempää vikaa ei ole ollut. Jarru yms. kulutus osaa menee, kuten muissakin. Alapallonivelet tuntuu olevan herkät menemään väjiksi. Samoin äänenvaimentimet, jos ei ruostumatonta. Orkkis vanteet ei tunnu kestävän suolausta, eli lakat kesii. Lämpöä riittää kabiiniin ja toimiva luistonesto lisää talviautoilun riemua. Tämä yksilö on kutonen +tomaatti. Riittää talvikäyttöön ja kulutus sekapyörityksessä 10 hujakoilla.
     

Kerro tästä muillekin!