fordin c4 askin jäähdytys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Galaxie500, 25.1.2007.

  1. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Elikkäs sattuuko kukaan muistamaan ulkoa mikä kierre on noissa jäähdyttimen putkissa siellä laatikon päässä. Tarttis teettää letkut, mutta kun ehdin jo hukata mallina olleen nipan jonnekkin.
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    13.2 kierteen päältä, 12 kierteen sisältä, noin. Eli onko 1/2" npt?
     
  3. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Joo, se unohtu mainita.
     
  5. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Joo niinhän siinä moinen nippa on joka kyllä nyt jää pois kun meinaa olla ahdasta. Mutta kiitoksia herrakanille mittauksesta, letkut tuli teetettyä ja toivottavasti sopivat jopa paikoilleen huomenna.
     
  6. herrakani

    herrakani 1st gear

    Teikkö letkulla vai putkella? Mää ajattelin ite vetää putket, tulee siistimpi imo.
     
  7. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Teflonletkua sinne on tulossa. Letku siksi että aion vetää runkopalkin sisään ton linjan.
     
  8. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Osaako muuten kukaan sanoa syytä miksi niissä yleensä on se liitin kierretty siihen laatikon ja putken väliin? Siis onko se siinä jo tehtaalta lähtien ja miksi?
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    american way I guess. Oon ihmetelly kans, mut silleenhän ne on kaasareista lähtien joka mestassa.
     
  10. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    alumiinivalu ei kestä kartiokierteisen liittimen kiristämistä ja löysäämistä moneen kertaan (kierre pettää). Muuta tapaa saada tiivis liitos askin kuoreen eivät ole pystyneet halvalla tekemään.
     
  11. herrakani

    herrakani 1st gear

    Jotain tollasta oon kelaillu itekkin, plus et semmosen kaksoiskartioliitoksen jyrsiminen valurautaan tai alumiiniin vois olla melko työlästä. Nyt kun löytäis viel soppelia putkea ja liittimet jostain niin pääsis hommiin. :)
     

Kerro tästä muillekin!