Fury koneen kiinnikkeet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Herje, 23.11.2012.

  1. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onko joku löytäny bolt on kiinnikkeitä -65 furyyn s6->bb swapille?
    Mitä ite oon tutkaillu nuita etupalkkeja, näyttäs olevan eroa ainakin kiinnikkeissä... :mad:

    Vai meneekö palkin muokkaamiseksi? :odroll:
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Teet joko ihan itse, tai sit schumacher on paikka ostella.
    62 palkkiin saa orkkis paikoille tehtyy kivasti kiinnikkeet.

    Kesällä kauppasin just tuon ikäisen isolohkon K-palkin Helsingin suuntaan...
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jos olet oikein pitkän kaavan mukaan kunnostamassa, niin onhan koko apurungon vaihto myös vaihtoehto.

    Jarrut, ohjauksen nivelet sekä tukivarsien puslat saat helposti uusittua samaan konkurssiin.

    Tsemppiä C-kopan kunnostukseen!!
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Eikös 65 oo vielä B-koppaa??
     
  5. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Minulla on sellainen kutina, että -64 olisi viimeinen B-koppasen sarjaa. Mutta yritän etsiä tietoa asiasta, jotta voin kertoa olevani väärässä. Palaillaan!
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mahdollistahan se, 66 myös oli jotenkin niin pienen oloinen ettei sitä C-kopaksi oikein luonnistais.

    Sit se mun entinen K-palkki oli 64. Ei kaikkee voi muistaa, onhan myynnistäkin jo monta kuukautta :D
     
  7. hla

    hla Gearhead


    ´65 Fury on jo C-koppaa(eka vuosi), mut Belvedere ja Satellite on samalla korilla (B) kuin ´64.
     
  8. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Oolraitti, se 65- vaan on siis siro C-koppa =)
     
  9. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Etsiskelin tietoja tuosta B- ja C-koppasten taitekohdasta. Päädyin kirjoitettujen juttujen perusteella siihen, että vielä mallit -64 olivat B-koppasia ja vuodesta -65 eteenpäin C-koppasia.
     
  10. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Noiden vuosien vaihteessa on tehty muutoksia, jotka ainakin minun silmiini jättivät ulkonäköön seikkoja, jotka viittasivat B-koppasuuteen. Tosi helppoa tunnistaa - joo? ;)
     
  11. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    On se -65 jo C-koppa.
     
  12. Herje

    Herje Double Gearhead

    Jarrut ja Nivelet sekä puslat tehty viime talvena. Samalla vaihtu ohjaus tehostettuun.
    Nyt pitäs tehdä kone swappi sb:stä bb:hen.

    Mut auto on alkujaan ollu 6:tos koneella :odroll:

    Tuo Shcumacherin sivut selattu moneen kertaan läpi.

    Ei kehtais laittaa paria sataa semmosiin kalikoihin mitkä ei sitten käy kirveelläkään :mad:
     
  13. hla

    hla Gearhead

    Varmasti löytyy seikkoja, koska halvemmat mallit olivat vuonna 1965 yhä B-korisia. Fury oli ainoa Plymouth, joka sai uuden isomman C-korin.


    Ja sit taas aiheeseen, niin tuolla myyntipalstalla on yks Mopen K-palkki myytävänä.
     
  14. Herje

    Herje Double Gearhead

  15. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    nytkö puri mopilisti kärpänen,myöhästä? :poff: suotta törseet satoja dollareita ku voet mulle tarjota gambiinaa paskoista rakentelu vinkeistä.. :wink: ite taesin tehä palkkiin lattaraudoista a-kirjaimen muotoset jutut joiten päälle putkiakselia joista sopi pultti läpi moparin omian koneen korvakoiten läpi.. :odroll:
     
  16. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jos mittaat ensin sen apurungon. Onko niissä eroa yleensäkään L6-SB-BB versioissa. Saattaapi olla, että vain korvakot koneen ja rungon välillä erilaiset.
    Jos nurkilla toinen C-koppa niin piankos tuon mittaa. Meinaan ennenkuin alat hankkimaan osia tai tekemään muutoksia.
     
  17. Herje

    Herje Double Gearhead

    Nyt se viiraus tais iskee :rotfl: oliko se sinun kiulu orggis kasi auto? Tuliko siihen mitään kumia koneen ja kiinnikkeen väliin? Tuo oma on yllättäen hinnat alkaen suomi versio kuutosella ja manuaalilla alunperin. Eikä 318 oo kovin kiivas tuossa korissa :mad: nyt pitäs sitten isolohko puottaa keulille... Maxvo anto jo yv:llä vinkkiä, kiitos siitä.
     
  18. Herje

    Herje Double Gearhead

    Viikonloppuna pääse mittaamaan yhtä 66 furya. Onko siinä sit eri korvakot? Ainakin valmiit kiinniikkeet on aina 66 up
     
  19. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    ee ku iha kutos fury sekin ollu alkujaan ja siihe kutosen palkkiin hitsasin ne tellingit.. :odroll: jotku moparin omat vulkanoidut kumilutterot oli koneen ja nuiten miu viritysten välissä..
     
  20. Herje

    Herje Double Gearhead

    Joo alkaa tuo minun aivopieru pikku hiljaa selvetä.
    Pittää yrittää kopasta nuita kumeksia mitkä pyörii tuolla tallin nurkissa :lol:
    Jos vaikka sovittelis tyhjää lohkoo pelkän lootan kanssa niin suattaa säästää hermoja ja sormia :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!