G-20 vaniiin takatikkaat..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja ariham, 28.12.2004.

  1. ariham

    ariham 1st gear

    Olis chevy van -90, josta uupuu takatikkaat :( mistähän sais / oliskohan jollain myydä ylimääräisinä, kiinostusta myös vararengastelineeseen, oven alaosaan kiinitettävä.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. Erppa

    Erppa Gearhead

    Mulle tulee ens viikolla tikkaat ja rengas tellinki , mutta yläreunaan tuleva. Soita jos kiinnostaa , niin palaillaan asiaan!

    050-5827430
     
  4. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Onko joku kysellyt mitä tikkaat maksaa ????
    Saattaisi olla tarvetta myös.
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    VALOT

    Kato sitten ennenkuin asennat sen rengastelineen ettei peitä takavalon sivuttais näkyvyyttä. Ei saa asentaa alas!!!
     
  6. ariham

    ariham 1st gear

    Jari Mäellä näyttäis olevan alutikkaita luettelon mukaan H. n.80e.. :wink:
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mulla oli vanissa J.Mäeltä hommatut tikkaat ja varapyöräkotelo. Ne oli ainakin ihan hyviä ja laadukkaita ja mulla oli se kotelo alhaalla. Koskaan siitä ei mun aikana valitelleet katsastuksessa (kerran katteli että siinä ja siinä tuleeko haittaavasti takavalon eteen mut ei haitannut liikaa) ja näyttää se olevan samassa paikassa edelleenkin eli seuraavakin omistaja lie leimannut sen silleen :wink:
    Tuosta http://kotisivu.mtv3.fi/bbcruiser/vanit5.jpg se näkyy aika hyvin.
     
  8. weripuo

    weripuo Gearhead

    miksi ihmeessä sinne katolle pitää päästä??
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pitäähän sinne päästä näkemään mitä siellä on? Kun on sitten tikkaat, niin se katto ei neää niin kiinnosta. Ihminen on löytöretkeilijä :odroll:

    No tosissaan, jos katolla aikoo jotain kuljettaa, niin pakko ne tikkaat on olla..
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vania pestessä noi tikkaat on tosi kätevät, katonpesukin pitkän harjan kanssa käy näppärästi vaikka olis vielä korotuskin :wink:
     
  11. weripuo

    weripuo Gearhead

    katon pesu?? vähentääkö se sammaleen kasvua ?? :rotfl:
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    No jokaisella kunnon Vanimiehellä on oma biotooppi kaapinkatolla. Jonain kauniina päivänä sitten se harvinanen sammalistö - jäkälikkö tupajumeineen sitten suojellaan.. :rotfl:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo, se menee heti hakkuukieltoon, jos meinaa museoleimata :rotfl:
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    milläs talvella otat lumet katolta muuten jos et katolle pääse...mä en ainakaa viitti ajella tonnin lumikuorma katolla koko talvea.näyttää dorkalta ja on vaarallista muille.ja soppaa alkaa palaa heti ihan toiseen malliin..
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    No mä ainaskin ensteks kiihdytän sen parakin kuimaan lentoo ja sitt hyppään sen leveemmän pedaalin päälle molemmilla jaloilla !
    Hoblaa :p
     
  16. weripuo

    weripuo Gearhead

    mä taas ajan koskikeskuksen parkkihalliin kun alkaa olla lunta liikaa, kun alla on 235 kumit niin juuri ja juuri mahtuu halliin sisään ei tarvitse edes kattotelineitä irroittaa
    se puomi joka on ovella raapii ne lumet hyvin pois katolta :D
     

Kerro tästä muillekin!