G-bodyt Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Supreme, 5.2.2012.

  1. HC-Silence

    HC-Silence 3rd gear

    Mulla ois kokonainen 1987 keulamällätty limited regali 307 patilla, harmaalla plyyshi sisustalla (kuppipenkeillä) turhana. Ostin auton itelle muutaman osan takia. Oisko täällä ketään, jota kiinnostais pelastaa tuo peli? Ei vaadi rungon mittausta, kuskin puolen runkoaisa solmussa. Katossa ja ovissa mätävikaa. Mulla on itellä ehjä kromipuskurikin auton mukaan ja kaikki alustan osatkin keulasta turhana jos niitä haluu vaihdella vähemmän ajetusta jenkkituonnista... Ei riitä aika alkaa toista autoa tuosta rakentamaan kun yksi jo työn alla. Yv:llä saa lisätietoja jos jotain kiinnostaa, varmaan myöhemmin laitan muualle myyntiin, ei raaski osina oikeestaan myydä kun kyllä tosta auton viellä tekee melko helpolla työllä...
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Dodii kaikki Gay-Miehet siitä huutamaan:poff:.
     
  3. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Oishan tuo porno mutta emmää kyllä siltikään ymmärrä että miksi moinen on toteutettu :D
     
  4. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    mä tykkäisin caminosta cutlassin luiskanokalla. mutta ei tuo grandnationalikaan mikään paha idea oo.
     
    DX tykkää tästä.
  5. ftms

    ftms Gearhead

    onko kukaan (muu) kaipaillut g-bodyyn vähän alkuperäistä leveämpiä tukivarsia etupään geometrian parantamiseksi? ei tunnu ihan helpolla löytyvän
     
  6. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    Cutlass ujutettu talvisäilöön. sisätilojen kuivaus tarttee vielä kehitellä tässä ensi viikon aikana. -aattelin ajastimella laittaa sisätilalämppärin sinne puhaltelemaan pariksi päiväksi. (tunti päällä ja pois tyylillä) ja sitten sen jälkeen tuota tiesuolaa ämpärissä sisälle lisäkuivaajaksi.
     
  7. pantera

    pantera Double Gearhead

    Onhan noita "tubular a-arms" netti täynnä mutta mikä siinä orkkis geometriassa on pielessä?
     
  8. ftms

    ftms Gearhead

    g-bodyn etujousituksesta löytyy paljonkin parannettavaa. yleisimmin tunnetut asiat lienee "bump steer" eli aurauskulman muuttuminen ja vastaavasti sivuttaiskallistuman muuttuminen "väärään suuntaan" joustoliikkeen aikana.
    jos tutkitaan tarkemmin niin parannettavia asioita on useita muitakin. valitettavasti helppoa JA edullista ratkaisua joka ratkaisisi kaikki kerralla ei ole olemassa. joku ei koe näisä mitään ongelmaa. itsellä kuitenkin tarkoitus katsoa miten paljon näitä pystyy alkuperäisestä parantamaan...
     
  9. maddis

    maddis Gearhead

  10. pantera

    pantera Double Gearhead

  11. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Tuollainen setti olisi ylimääräisenä, jos joku haluaa G-bodyn takapään kunnolla toimimaan: http://www.wolferacecraft.com/detail.aspx?ID=322

    Ja yli 1000hp tehoja kestävä prepattu GN-perä 3,73 välityksellä löytyis kans samaan joulupakettiin.
     
  12. ftms

    ftms Gearhead

  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tollanen cutlassin takalyhty löyty. Pölyinen mutta muuten ehyt. Kromiteipistä yksi viiva uupuu peruutusvalojen päältä. Liekö edes alkup viivat?

    Saisko kympin?

    [​IMG]
     
    Dereka tykkää tästä.
  14. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    dx:lle varaosiksi? 4 ovisen lyhty luulen.
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ostakaa nyt jompikumpi :D
     
  16. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    emmää tol mittää tee.. mun g:t on kaks ovisii. ja jos neliovisen joskus haluun niin se olisi farmari. eli ei sopisi siihenkään.

    -----
    minneköhän mä oon hukannut/piilottanut/jemmannut ne dropped spindled jokka kevääl ostin.

    -----
     
  17. MarttiO

    MarttiO 3rd gear

    Kyllähän G-bodyyn palikkaa löytyy. Esim: http://scandc.com/new/catalog/1?page=1
    Siitä vain klikkailemaan niin paljon kun kukkaro antaa myöten. Halvin vaihtoehto tuolla taitaa olla pidemmät varret ylä- ja alapalloniveliin ja niihin kuuluvat tukivarret, jos käyttää alkuperäistä olka-akselia. Väittävät pidempien varsien pallonivelissä korjaavan pumpsteeriäkinin. Tuo alumiininen olka-akseli olis kiinnostava, kun siihen saa Corveten jarrut jo oletuksena, mutta ovat aika hintavat.
    Ja sitten vielä Unisteeriltä hammastanko-ohjaus, niin onpa lystiä: http://www.unisteer.com/g-bdy/search-by-vehicle/chevrolet/g-body.html
     
  18. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Uudessa Car Craft-lehdessä on juttu G-kopan alustapäivityksestä
     
  19. ftms

    ftms Gearhead

    pitkistä pallonivelistä - varsinkin alapallosta on varmasti eniten hyötyä hintaan nähden. alumiiniset, korkeammat olka-akselit ovat itsellä suurimman kiinnostuksen kohteena. C5 corveten jarrut on jo joka nurkassa
     
  20. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Millä systeemillä sulla on toteutettuna noi veten jarrut? Valmis sarja vai ite väsätty? Ite kattellu että noita veten jarruja löytyy aika edukkaasti ebay yms. Mutta sit tarvis kummiskin ne sovitteet hommata erikseen :)
     

Kerro tästä muillekin!