Gen 3 Hemi 5.7, 6.1, 6.2, 6.4 viritys.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Fuselage, 27.9.2020.

  1. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Lootistakaan mitään ymäärää ni piti kattoo et mikä 545RFE? Mainittiin et lähinnä 4.7.n perässä. Itelle tuiki tuntematon motori. Mikähän siin oli vikana muuta ku naurettavan pieni tilavuus?
     
  2. fmila

    fmila Gearhead

    Meidän Tallissa lojuu yks Nag1 jouten jos kiinnostaa. Laita vaikka YVtä. Saa toki muutkin olla kiinnostuneita.

    t.AM
     
  3. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  4. marko84

    marko84 2nd gear

    1500 -05 2wd 5.7l Ramissa googlen juttujen mukaan tämä laatikko.
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Hemijeepeissä oli kans tota lootaa, ainakin 5.7 perässä. 6.1 oli NAG1.

    4.7 on ylänokkakone joka yhdistää täydellisesti kierroskoneen alaväännön ja vääntömoottorin kierrosherkkyyden. Loppuvaiheessa noissakin oli jo tuplatulpat kuin heimossa konsanaan. Ja lisäksi kärsii seetien putoilusta kuten muutkin aikakauden muupparit. Mahtava kokonaisuus.
     
    White Elemant ja artsiracing tykkäävät tästä.
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tässä sit toinen näkökulma Hemi virittelyyn. Stock 320tkm ajettu pre-eagle 5.7 hemi + turbo. Sitä en tiedä onko männänrengas välystä kasvatettu. Ai niin, AWD kori, mihin vaihdettu Gen 2 AWD jakolaatikko, etuperä ja vetarit. Muistaakseni tässä on napilla AWD kytkettävissä on/off.
     

Kerro tästä muillekin!