General Grabber AT2

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Rannis, 18.6.2012.

  1. Rannis

    Rannis 3rd gear

    tulipa tilattu camskillista general grabber at2 renkaat koossa 265/75-16, ovat tulossa rwd ramiin.

    onko kenella mulla saman merkkiset renkaat kesä/talvi käytössä?
    viime talvena omassa autossa goodyear:in renkaat ja voin sanoa että oli liukasta.

    jenkkifoorumeilla generaalit ovat saanneet paljon kehuja, ja olivat kyllä aika paljon halvempia kuin bfg:n allterrait.
     
  2. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    Pari vuotta on nyt ollu itellä tuommoset 315/75 generaalit alla ja oon kyllä ollu pirun tyytyväinen. Talvellakin oon pärjänny hienosti eikä ole kyllä juuri nelivetoa tarvinnut.
     
  3. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Mitä luuvaurio oot saanu ostettua tollaset 315/75/16 Grapperit? Ite en oo mistään sellasia saanu ostettua, 285/75/16 kokoa kyllä löytyis... Nykyiset BFG:t on kyllä melko liposat, eilisessä vesisateessa meni liikenneympyrässä sladia ihan ilman yrittämistä:rotfl:

    Tarkotus olis syksyllä ostaa uudet renkaat ja noi Grapperit on ollu mielessä jo pidemmän aikaa, niihin meinasin vielä nastat ruuvata kiinni. Josko niillä sitten taas hetken aikaa ajelis..
     
  4. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    Taisi olla ihan rengasonlinesta, jos en ihan väärin muista...
     

Kerro tästä muillekin!