getaway in espoo???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Gyrus, 18.2.2008.

  1. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Vähän samaa mieltä miken kanssa.Kyllä se vaan on autuaallinen tunne päästä kokeilemaan autolla jossa tehoja ja ominaisuuksia riittää. Mutta toi poliisin kanssa pelleily on hullua.
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Hullua vai tyhmää? asioilla on oleellinen ero.
     
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ai vähän samaa mieltä...
    Linkitänkö, linkitänkö ;-)
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Juu hullu ei tiedä mitä tekee tyhmä taas jopa tahallaan...siksi en pidä "loimaalaisia" tyhminä :rotfl:
     
  5. Make.S

    Make.S Gearhead

    Taas on teiniveinillä todellisuuden taju kadonnut...
    Toivottavasti tulee kunnolla penalttia.
     
  6. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Ok paljon samaa mieltä.Ei tarvitse linkittää :oops:

    Mutta edelleen miksi pitää mennä haastamaan poliisit.. :odroll:
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Saksassa teinit pöllii autoja ja haastaa poliiseja saadakseen elämään jännitystä. Sitäkö tässä nyt haetaan...?
     
  8. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Juu, totta turiset.
    Olen kyllä useitakin kertoja "kiristänyt kickdownin vaijeria" nauttien pirssin suorituskyvstä täysin palkein. Tosin lähinnä valoista, motarin rampilla tai ohitustilanteissa kiihdyttäen. Näissä kuvaamissani sangen hollywoodmaisissa tilanteissa varsinainen loppunopeus ei olisi tosin ylittänyt uutiskynnystä edes Vartiotornissa (vaikka itse juudas olikin ratissa!).

    Mut mä en diggaa ajaa kovia nopeuksia. Around 120km/h piisaa mun vauhdin nälkään. Arkuutta? Mene ja tiedä.
    Tosin tämän talven alustaremontin saattelemana autoni saa vihdoin edes tyydyttävät ajo-ominaisuudet, joita olisi hauska käväistä verifioimassa vaikkapa joillakin kesän ratapäivillä...

    Varsinaisen topicin aiheeseen liittyvä hurjastelu ei minun käsitykseni mukaan ollut enää mitään koeajoa.
     
  9. Holley

    Holley Gearhead

    Usein on harmi, että rangaistuksessa on ihan sama ajatko 180 km/h keskellä pohjanmaalaista peltosuoraa kesäiltakymmeneltä, vai ajatko sen Länsiväylällä perjantaipäivällä. Sinänsä nää bomber- ja getaway-ihmiset vähän herättelee luutuneita tuvallisuuskäsityksiä, mutta usein väärään suuntaan ja saaden pykälät perusteetta kiristymään. Kannattaa kuitenkin miettiä, montako kuollutta sivullista näistä vuosittain seuraa? Yksi tai kaksi jos sitäkään! Kuskit ajavat selvinpäin ja se erottaa nämä tyypit teinikännäreistä, jotka vie autolastillisen kavereita mukanaan kallioseinään. Kuitenkin Liikenneturvan ehdotukset saadaan suljetuissa komiteoissa läpi lööppien jälkeen helpommin: nollatoleranssi, alennetummat rajoitukset, isommat rangaistukset. Tienpitoon käytetyn vähäisemmän rahan takia vieläkin alemmat rajoitukset - samalla saadaan tilastoihin enemmän hulluja vaarallisia kaahareita. Keskikaiteet jokaiselle tielle ym. tosi järkevää ja turvallista. Vielä saa autoissa olla yli 40 kW, mutta kyllä ne kohta tuonkin keksii rajoittaa ja lisätä satelliittivalvonnan jo ruuhka- ja ympäristömaksuihinkin vedoten.
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Eipä ollut tämäkään Ruusperi niin hyvä kuski kun luuli, mitäs jos olis sattunut oikeesti...
     
  11. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ei mitenkään eihän tuollainen ruusperi olisi saanut kelattua tarpeeksi vauhtia että olis käynyt pahasti..kertoohan tuon vanteen vauriotkin että alle kävelyvauhdissa on osuttu.
     
  12. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    yks v*tun vatanen mulle....
    ihan täys idiootti ollut tuo liikemies.
    Suorastaan pöljä.
     
  13. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  14. hyeena

    hyeena 1st gear

    UGS:n mukaan nykyinen virkanimike olisi kuulemma tyoton :)

    Joku ihmetteli sita kun toisen iltapaivalehden mukaan oli ollut kannissa ja toisen ei. Kuulemma puhallustesti nayttanyt 0.3

    Ovatten myoskin tehneet jonkin nakoisen tiedotteen: http://www.ugs.fi/tiedote.pdf
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Sinähän et ikinä ole miettinyt mitään vastaavaa..et ikinä, ethän?
    Enemmän minä siedän tien päällä kaahareita kuin teiden tukkoja....
     
  16. rrauta

    rrauta 3rd gear

    onneks hullumikellä on autossaan rajotin, tolla asenteella se kyllä kulkee liikaa siltikin.
    ja montakos kertaa mike on käyny kaminolla pyörimässä poliisiauton ympärillä...se ainakin on niiin nopee ettei sitä saa kiinni ees helikopterilla :rotfl: :rotfl:
     
  17. MadMike

    MadMike Gearhead

    Corvetella olen suditellut pari kertaa vallesmannin lähettyvillä yksi kerta oli niin herkullinen tilanne kun poliisit oli nakit suussa snagarilla niin pakkohan siinä oli suditella vierestä ohi ja Huolella ja reaktiot oli kuin poliisi-opistossa tosiaan.
    Ja voin kertoa että kyllähän siinä etsittiin oikeen urakalla mutta vesiperän vetivät.
    Rikos on vanhentunut joten mitä sitä peittelemään.
    Caminolla ei ole kyllä Vettelle mitään jakoa...sen voin kertoa mutta katsotaan sitten kun uusi kone on keulilla (mutta kummassa vai molemmissa).
    GS avon Camino kyllä pieksee kuten 5,7 Tpi GTAn ja sen C4 Vetten jotka kaikki löytyy...

    rraudalla niin luuloa niin luuloa.... kun on tuntiliksalla ei ylinopeuksia työpelillä ajella,eihän kukaan niin tyhmä ole?
    Huomasin eilen tossa Helsingistä kotiin ajellessa siviilipelillä että kun GPS näytti 90km/h niin Mitsubishin (joo on turbo ja neliveto myös) mittari näytti 100+... että silleen...
     
  18. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Siis toi on TÄYDELLISTÄ idiotismia... :eek: just tollaset rikkaat kaupunkilaispenskat, jotkai ei oo omaisuutensa eteen mitään muuta tehneet, kuin syntyneet... ja sitten aletaan lesottaa oikein poliisille, et tää mun firman laina-auto kulkee kovempaa kuin teidän dieselportteri 78:lla villihevosellaan... voi herranjumala oikeasti...

    Enpä ole itsekään kaveria juurikaan vanhempi, mut mulla on sentään jalat maassa, eikä tarvii ettiä virikkeitä toiminnasta, jossa osoittaa oman tyhmyytensä, että vaarantaa muut sivulliset... väittääkö joku, ettei neljältä aamuyöllä ole vaarallista ajaa 40kmh rajoitusalueella espoon keskustassa yli satkua...? :wc:

    TOIVON, ettei kaveri selviä päänsilittelyllä (ehdollisella ja muutaman satkun sakoilla) :mad:

    Autolla saa leikkiä, todellakin, mut ei sitä pidä noin idioottimaisesti harrastaa ja muiden hengen kustannuksella...
     
  19. Jasca

    Jasca 1st gear

    Nyt hei hiukka jarrua! Mistä sä tiedät et se hemppa on joku kaupunkilaispenska? Tiedä vaik ois syntyny Käkkäläjärvellä...

    Sinänsä kyl ihan kahjoo touhuu, siit oon samaa mieltä.
     
  20. MadMike

    MadMike Gearhead

    Tiedät jannun tausta aika hyvin kun tollasia latelet ?

    Luotatkos lähdetietoihin jotka on ilta sanomat ja iltalehti?

    Toinen lehti kirjoitti jokelastakin että jannulla oli 500 patia hallussaan mutta paikalta löytyi 600 hylsyä ?? Ei saatana.

    En puolusta jannua mutta tää threadi vaikuttaa samanlaiselta päivittelyltä kuten toi Cannonball threadi.
    Loukkaantuikos joku..eli onko vaarannettu henkeä vai onko tää vaan valtion puolelta autolijan kyykyttämistä kun muut rikolliset (mm talous) saa tehdä mitä vaan...esim isä saa vetää lapsensa nimet pystyyn ja kääriä rahat liiveihin ?
    Koitetaanko tässä poliisikin julkisuuden kautta pitää ihmiset herran nuhteessa ?

    Jätkä on suditellut kyttäbiilin ympäri ja polkenut pakoon ok no riskinsä siinä on ..jannu tasan tarkkaan tiennyt mitä oli tekemässä ja sitten jossain uukkarissa livennyt hiukan rotvalliin ja kumi tyhjeni tuollaista tapahtuu vähän väliä ympäri maata vain siillä erolla että yleensä kuski on kännissä lisäksi.

    Asentajalle kun lyödään alle menevä peli niin takulla oikea jalka menee syvälle älä edes väitä muuta..yllytätkö poliiseja, tuskin, mutta kyllä tässä tehdään kärpäsestä härkänen.
    Ahvenanmaalla nainen veti viikonloppuna kallioinleikkaukseen ja kuoli mutta siitä ei revitellä eikä siitä että jossain ukko paloi autoonsa.
     

Kerro tästä muillekin!