GM 1.4 Turbon starttimurheita

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja -JJH-, 16.4.2018.

  1. urho3

    urho3 Gearhead

    No kyllä sen joku onneton vielä ostaa pois.
     
    Karpov tykkää tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ensimmäisen onnettoman ensimmäinen tarjous?
     
  3. urho3

    urho3 Gearhead

    No thanks. Olin iloinen kun joku osti sen mun calibran pois jonka sain ilmaiseksi.
     
  4. virta

    virta Gearhead

    Minusta kuulostaa kuin ajonesto jäis päälle,,ei se omassa Opelissakaan yuo vika ole koskaan selvinnyt,toisaalta startti ei ees pyörähdä ennen kuin pari kertaa avainta kääntää tai ottaa välillä avaimen pois lukosta ajonestoa kuvaava valo näkyy taulussa,mutta aina on lähtenyt lyhyemmän tai pitemmän avaimella temppuilun jälkeen.
     
  5. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    En lähtis luovuttaa noin helpolla, tossa on tasan 2 vaihtoehtoa vikaan, joko startti on viallinen, tai vika on jossain muualla.
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Tuostakin melkein rajaisin 50% pois kun kerran starttaa normaalisti.
     
    caprice305 tykkää tästä.
  7. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    No niin, otetaas taas updatea tämän suhteen. Heinäkuun lopulla vaihdettiin imusarjan paineanturi ja nollattiin vikakoodit. Tämän jälkeen ajettiin joku sata kilometriä, jonka jälkeen valo syttyi taas. Meinasin tarttua jo bensakanisteriin ja tulitikkuaskiin, mutta maltoin mieleni. Rouva jatkoi ajamista ja kuinka ollakkaan, pari sataa kilsaa myöhemmin valo sammui ja sen jälkeen ei ole enää meitä kiusannut. Paloikohan tosta jo polttimo ( :D ) vai olikohan tossa joku "oppimisprosessi" päällä - huollosta kyllä varoitteli, että saattaa koneen tyhjäkäynti välillä seilailla, kun kompuutteri nollauksen jälkeen opettelee olemaan taas ihmisiksi.

    Veikeänä yksityiskohtana toi alkuperäinen starttiongelma ei ole silti kadonnut. Edelleen täysin satunnaisesti jää startti sahaamaan, ja seuraavalla avaimen käännöllä hörähtää kone kuitenkin aina normisti käyntiin. Eli vikavalo saatu sammumaan, mutta toinen kryptinen "vika" on ja pysyy.

    Kai se on pakko uskoa yhtä tuttua, vanhan liiton asentajaa, että "jos ei vikavalo pala, eikä haittaa ajamista, niin ei siinä ole vikaakaan".

    Mutta vaihtoon toi per*ele menee...

    -JJ-
     

Kerro tästä muillekin!