Gm 350 vauhtipyörä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Waldo, 31.5.2019.

  1. Waldo

    Waldo 1st gear

    Neuvokaa tyhmää, tuli ostettua toinen 350 kone vanhan tilalle, tallissa kässehtiessä vauhtipyörän asennuksessa(kyseessä siis manuaali) tuli vastaan problem, vanhan koneen vauhtipyörän keskireikä ja pulttijako on liian pieni, vauhtipyörä kun kattelee netistä niin on aina ilmoitettu vaan hammas määrä, onko se nyt 158 tai 168, onko tuo myös tekijä sille että pulttijako muuttuu?
     
  2. 3964

    3964 2nd gear

    Pulttijako muuttu samalla kun takastefa muuttui 1 osaiseksi ja samalla tasapainotus muuttui ulkoiseksi.
     
  3. Waldo

    Waldo 1st gear

    Aivan, no tätä aloinkin epäilemään, vanhemman mallin vauhtipyörä siis tilluuseen. Jospa se kohta taas on kadulla
     

Kerro tästä muillekin!