Gm 8,5 10 pulttisen lukot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Ponu84, 13.10.2020.

  1. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Todella nopea ja näppärä.
    Ei ole mitään säädettävää itse lukossa ja palat menee paikalleen melkein väkisin oikein.
    Moparin 9 1/4":n tuon tuuppasin.
    Jos ristitapin lukitusruuvi aukeaa suosiolla, eli on oikea työkalu ja ei ole katkennut, auto on ajossa puoli tuntia asennuksen aloituksesta.
     
  2. Ponu84

    Ponu84 2nd gear

    Joo tuollaista tarjoteltiin us partsilta,jäin vaan tuumailemaan juuri tuota että sen saa sinne väliin tyrkättyä ilman että tarvii koko perää lyyä levälleen
     
  3. rotax

    rotax 1st gear

    Oli tollanen -90 luvulla kokeilussa ,,paukkuu joka mutkassa ,ei ollu montaa päivää kun otin pois. En ehkä laittas katuautoon.

    Käytettynä ostin ja n:300 markkaa maksoi.
     
    ossa250 tykkää tästä.
  4. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    Kahteen 10-pulttiseen oon laittanu Eatonin posi/limited slipin, ja hyvin on toiminu normaalissa ajoautossa. Liukkaalla pito on heti pelissä ja paremmalla pidolla ottaa sen tiukemmin, mitä enemmän antaa voimaa. Ei nyi tai töki. Mitään kuminpolttovehkeitä nuo ei oo ollu, ettei siinä mielessä kokemusta. Öljyjä oon aina silloin tällöin vaihdellut; normiöljy + erillinen lisäaine.
     

Kerro tästä muillekin!