Ranger Overdrive, 1.00 ja 0.73 välitykset. Sen perässä on SM465 sekä NP205 johon tulee twin stick modi. Vielä sais yhden kepin lisää kun laittais vaihteistoon ulosoton
Kyllähän toi T5 on ihan mukava ajella. Tosin välillä kyllä käy mielessä muuttaa toi takasin tomaatiksi.
Ei tää elämän tai kuoleman kysymys ole.. Mulla on toinen akseli Supikkaan jo valmiina, mutta pohjolan tallissa nuo olosuhteet on nyt "vähän" huonot auton alla ryömimiseen. Totesin eilen italo-ranu-mopariin öljyjä vaihtaessa ettei noita ryömimishommia tarvii nyt vaan tehdä..
Kannattaa kysellä Suomesta, mutta Rockautosta molemmat ovet 60€ rahteineen + tulli yms... Ja yks mikä oviin kannattaa tehdä jos niitä remontoi, on vedenpoistoaukot oven alareunoihin, ettei vesi lillu ovien sisällä.
On ne varmaan vuoden ollu tilauslistalla Rockautosta mutta mutta ei oo sattunu koskaan samalta varastolta ku tarvinu muuta tilata. Pitääpä käydä Puuilosta katsomassa.
Osaako joku kertoa tai laittaa kuvan mikä on jarruvalokatkaisijan oikea piuha mistä otetaan peräkärryn jarruvalot? Autona -87 R10, polkimessa kaksi eri katkaisijaa mutta aika hankalasti käsillä ku piuhat lähtee ylöspäin.
Hommaa ebaysta se Curtin purkki, millä saa muutettua ne valot sieltä takapäästä. https://www.ebay.com/itm/CURT-56196...183159&hash=item5b66f124f1:g:uRwAAOSwDYZd5thc
Eikös käkikello perissä ole levyt kanssa? Vai olenko olettanut väärin et näissä on Eatonin G80? Sitten, mitenkä saadaan syöttöpumppu yms tyhjäksi huonosta dieselistä? Putket irti suuttimilta? Vai onko kaikki purettava palasiksi? Suodattimelta lähtee puhdasta dieseliä.
Vilkuilin auki olevaa perää ja kai siellä levyjä näyttäis olevan, tunnen vähän heikosti asiaa Kai mä sitä limited slip öljyä uskallan sinne laittaa.