Gm ohj.tehostajan pumpun venttiili

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Siige, 9.10.2017.

  1. Siige

    Siige 3rd gear

    Eli kysymys, voiko näitä kuvissa olevia venttiilejä vaihtaa päikseen gm tehostajan pumpuissa?
    Toinen <---79vm ja toinen 80vm--->

    Mulle siis tilattiin 79vm autoon uudempi ohjaustehostin (o-rengas liittimillä) ja ajattelin jos löytyis jostain risasta pumpusta ton venttiilin ja vaihtaisi sen omaan pumppuun.
    Selviäis tästä vaan letkujen vaihdolla,eikä tarvis pumppua täten vaihtaa.


    [​IMG]
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Eikös nuo ole sisäpäästään samanlaiset, itse olen ainakin joskus vaihtanut noita keskenään. Se jousi (ja mäntä?) säätää paineen.

    Siis ainakin siinä omassa oli noin.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jep, ei pitäs olla muu muuttunu ku putkenpää juntturista o-rengastiivisteiseks. En kyllä keksi, miksi toi muutos piti tehä joka paikkaan, ei mulla ne laipalliset koskaan vuotanu, eikä katkennu. Jos se o-rengas on niin hyvä, niin miksei jarruputkissakin ole?
     
  4. Siige

    Siige 3rd gear

    Hienoa! Eli nyt metsästään vikasta pumppua jostain, thx
     

Kerro tästä muillekin!