GM ohjaustolppaongelma (1980-luku)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Tepa Kalifi, 19.10.2005.

  1. Tepa Kalifi

    Tepa Kalifi Gearhead

    Apua kaivataan: olisiko räjäytyskuvaa tai seikkaperäistä selostusta miten rojut pitäisi asentaa paikalleen...

    Suurin murheen aihe on 1 kpl musta peltijousi.

    Ratti huljuu ja vituttaa, mustalle peltijouselle ei löydy paikkaa. Mahdollisesti jotain puuttuvia osia jossakin hukassa? (Systeemiä on purkanut ja asentanut joku tumpelo jo meitä aiemminkin.)

    TepaK & pas2
     
  2. Kaltsu

    Kaltsu 1st gear

    eikös se tuu heti siihen rattilukon levyn (se misä on koloja kehä täynnä) alle, sitä kartiosysteemiä vasten, ja yläasentoon tiltti kun pistätte ja siltikin on aivan vitullinen pänni, paska laitettava ilman asianmukaista työkalua.

    kyseessä siis tilttiratti, ei teleskoopilla
     
  3. Kaltsu

    Kaltsu 1st gear

  4. pas2

    pas2 Gearhead

    Kiitosh paljon!

    Luulin jo oivaltaneeni jutskan toiminnan ja tämä taitaa vähän selventää. Edelleen sen yhren peltijousen paikka jäi auki, mutta kaippa se löytyy :-?
     
  5. pas2

    pas2 Gearhead

    Do dih.

    Ainakin yksi osa puuttui - omavalmistepalikka auttaa mutta orkkis on aina alkuperäinen:

    Ostetaan GM lankkufarmarin (tai sedanin) tilttiratin yläpään kilkkeet tai koko tolppa.
     

Kerro tästä muillekin!