GM-ovitiivisteen pinnan korjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Vilkuna, 21.10.2012.

  1. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Millä ootte korjannu GM-vaahtokumitiivarin pintaa? Itse tiiviste on vielä okei.
     
  2. saresks

    saresks Gearhead

    Bison läpinäkyvällä nestekumilla ohutta kerrosta tasoitellut, vaihtelevalla menestyksellä...
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Tuulilasiliimalla korjattu jossain kipossa, tulos aika sama. Jostain kohti lähti irti, joistain kohti oli ihan ok.
     
  4. theropi

    theropi 3rd gear

    Sikaflex-11 FC stä tuli tehtyä paikkoja foam tiivisteen pinnoitukseen.

    Ja puuttuneen tiiviste pätkän tilalle makkara tuota, elmukelmuun rasvaa ettei tartu Sikaflexiin pahasti.

    Kelmun asettelin makkaran päälle laajasti ettei sotke muita paikkoja eikä sika pääse tiivisteen vastepintaan levitessään.
    Raaka muotoilu sormilla kelmun päältä ja BAM, ovi kiinni.

    Päivän päästä kelmu pois ja viimeistely kirurgi veitsellä.

    Kelpasi mulle kuusi vuotta ja hyvin kesti.
    Onhan se toki kovempaa kuin alkuperäinen pinta, vaan auttaapahan.
     
  5. mirage

    mirage 3rd gear

    Wurthilla on semmonen musta silikoonirtv mikä lie paukkupullossa, tosi kätevää kamaa myös tuohon. Itse käytän kelmun sijasta maalarinteippiä.
     

Kerro tästä muillekin!