GM tilttipylväässä naksuu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja artz, 2.4.2016.

  1. artz

    artz Gearhead

    Talvella purin GM 80-luvun tiltti ohjauspylvään siihen asti, että pääsin käsiksi vilkun katkaisijaan. (Katkaisijaa en kumminkaan irrottanut.) Nyt kevään ensikertaa tallista ulos ajaessa huomasin ohjauksen naksuvan tietyissä kohdin klo 12 molemmin puolin. Hiukan samaan tapaan naksahtaa kun mitä vilkkua palauttaessa kuuluu. Mielestäni olin erittäin huolellinen kasatessa ja laitoin osat kuten ne aiemmin paikallaan olivatkin. Puran tuon uudestaan piakkoin mutta vinkit on tervetulleita, varsinkin jos on joku ilmiselvä juttu jonka olen mahdollisesti tehnyt väärin?
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Veikkaan että siinä muovisessa vilkun palautushärpäkkeessä on jotain hämminkiä.
    Mulla se oli asennettu väärin, eikä se toiminut ollenkaan ja myös naksui.
     
  3. artz

    artz Gearhead

    Eipäs ollutkaan kovin kummoinen vika. Ohjauslukkolevyn päälle tuleva muovinen suoja oli vioittunut ja osa siitä hörötti sivulle, päästäen äänen tietyissä kohdin. Ei ehkä ketjun aloittamisen arvoinen nyt kun sen tietää mutta parempi että kerrankin pääsee helpommalla mitä aluksi luulee..
     

Kerro tästä muillekin!