gmc suburban 1986

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja rade, 28.7.2016.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Pohjosempana washingtonissa on useasti ollut aivan priimoja vanhakoppia. En viitsi enää edes shoppailla kun alkaa harmittaa, ei niitä kaikkia voi ostaa kumminkaan.

    https://spokane.craigslist.org/search/cta?query=suburban&sort=rel&max_auto_year=1991

    Kts myös seattlen craigslist. Spokane on sisämaassa.
     
    palontie tykkää tästä.
  2. Roc

    Roc Gearhead

    5.3 kone on mielestäni erittäin onnistunut valinta. Vaihdat siihen vaan nokaksi vääntönokan, niin vääntö heittämällä yli 500nm. Ei tuota konetta voi verrata oikein vanhaan -89 350 tbi:hin. Tai voihan sitä, se 350 tbi on siinä vertailussa roskiskamaa.

    Ajelin jenkeissä 2 viikkoa uudella Suburbanilla ja 5.3 ecotec-koneella, 355hv ja vääntöä yli 500nm. Juu on hiukan uudempaa sukupolvea mitä esim. LM7, mutta paljon on samaakin. Samat voimat ja väännöt saa vanhempaan LM7:aan sillä nokan vaihdolla.
    Tuollanen uusi ja painava Subbe liikkui tuolla padalla erittäin riittävästi, ei jää jalkoihin todellakaan ja ylämäet menee tosiaankin eri tavalla mitä vanhat TBI:t...
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No 500nm on jo 370 ft-lbs, ja "yli 500nm" lienee sit se 400 ft-lbs. Ja sillä "vääntönokalla" 425 ft-lbs. Eli ei tossa nyt kauheesti uutta tullut niihin lukemiin mitä esitin.

    Ja nuohan on tietenkin selkeesti yli sen vanhan TBIn, ja siihen oli pyrkimyskin.

    Kauheen mesoamisen vain sait asiasta aikaseksi kun yrität olla niin rankka jätkä.
     
  4. rade

    rade Gearhead

    [​IMG] [​IMG]
    Nyt on menossa ovien sovittelu ja paikalleen laitto. Tuulilasin ostin Jaakko-Tuotteelta, siellä on näitä valmiina varastossa .
     
    Muokattu: 25.8.2017
    passerby, Powerstroke ja palontie tykkäävät tästä.
  5. rade

    rade Gearhead

    Muutama kuva lisää. Sisustan muoveja maalasin Sem color coat tuotteilla, tuntui toimivan hyvin. [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Muokattu: 14.9.2017
    passerby, Hexodus, palontie ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. rade

    rade Gearhead

    Ostetaan etupuskurin kiinnike vasenpuoli, oma hieman vääntynyt.[​IMG]
     
    Muokattu: 14.9.2017
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei näy kuvat.
     
  8. isalmela

    isalmela Gearhead

    Mulle näkyy kuvat ja komea peli on valmistumassa!
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Nyt ne näkyy.
     
  10. pantera

    pantera Double Gearhead

    kuul, ,
    ..laita 15 tuuman rallyt alle ja jokku kunnon matti ja teppo kumekset?
     
  11. LPV

    LPV 3rd gear

    Hieno !!! Varsinkin nuo vanteet ja renkaat on oikein sopivan kokoiset! Ja näköiset. Mootorista; 5.3 on hyvä, 6.0 vääntää luonnostaan paremmin, eikä tarvitse vääntönokkaa vaihtaa. Mulla on -94 STW Buickissa LT1 350, se vetää melko raskastakin kärryä ihan hyvin. Olen hinannut mm. isoja yli 20m henkilönostimia jotka painaa +2T. Sikäli 5.3 vois riittää. Kuitenkin tuossa mun Pontiacissa on 400, eikä se vie luonnostaan kovinkaan paljoa soppaa, tosin auto on kevyempi. Luulisin että 6.0 ei vie Suburbanissa yhtään enempää soppaa kuin 5.3, sitä ei tarvitse virittää... Lisäksi 6 käy pienemmillä kierroksilla samassa nopeudessa, kuin vakio 5.3, eli on hiljaisempi.
     
  12. Roc

    Roc Gearhead

    Vakiokin 5.3 LM7 varmasti riittää, ei sitä nokkaa ole pakko vaihtaa. Mutta se on vaan idioottimaista jättää se nokka vaihtamatta, miedollakin nokalla voimaa ja vääntöä tulee roppakaupalla läpi kierrosalueen. Kannet ja imusarja hengittää sen verran hyvin. Kaverin LM7 tuli nokalla ja pitkillä peltisarjoilla 120hv ja 100nm lisää. Ja nokka oli miedohko.
     
  13. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Olikos tähän kone jo hommattuna vai vasta suunnitteilla? o_O
     
  14. rade

    rade Gearhead

    Ei ole vielä ostettu, sitä 5.3 olin ajatellut.
     
  15. passerby

    passerby Gearhead

    Päivitystä? :D
     
  16. rade

    rade Gearhead

    päivitän kunhan saan kamerasta kuvat nettiin, on nyt väliaikainen kännykkä käytössä.
     
    passerby tykkää tästä.
  17. hevimies

    hevimies Gearhead

    komian näköinen subbe ;)
     
    isalmela tykkää tästä.
  18. rade

    rade Gearhead

    projekti etenee[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Muokattu: 27.5.2018
    1purehell, isalmela, Powerstroke ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. rade

    rade Gearhead

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Muokattu: 27.5.2018
    4d sedan ja Powerstroke tykkäävät tästä.
  20. rade

    rade Gearhead

    [​IMG] Beige keskiraita on tehty teippaamalla ja alareuna on vielä leikkaamatta ja kromilista puuttuu alapäästä. Lopulta tästä tuleekin ulkoapäin alkuperäisen tyylinen, jotenkin omasta mielestä kaksivärinen ulkopuoli on kiva tässä mallissa.
     
    Muokattu: 27.5.2018
    Jooli, VilleTre, Ranee ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!