Gmc syclone/typhoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kape, 17.12.2005.

  1. jussituning

    jussituning 1st gear

  2. Cervatore

    Cervatore 1st gear

    Olikos jollain niitä manuaaleja sähkösessä muodossa ?
    Jos, niin oiskohan mahdollista saada typhoonin kirjasta sähköpostilla?
     
  3. Cervatore

    Cervatore 1st gear

    uppaillaas ku ois hinkuu käyttöohjeen saamisee. :)
     
  4. Ombo

    Ombo 1st gear

    Ebayssä näyttäis olevan vaikka millä mitalla, ainakin painettua sanaa.
     
  5. Jokikapu

    Jokikapu 1st gear

    Mikä mahtaa olla Typhoonin kojelaudassa oleva erillinen punainen valo, jossa lukee "EXT" ?
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Heittoistuin? Ei vaines, onko jälkiasenteisen näköinen valo? Voisi olla joku yleismallin nappula/merkkivalo ja teksti lyhennys Extrasta, elikkästen lisälaitteesta. Olisikohan joskus tullut nähtyä jossain autossa lisävaloilla tuollainen.

    En nyt ainakaan muista että siinä alunpitäin mitään tuollaista olisi.
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Täälläpä on hiljasta, nostetaanpas aihetta kun sain exän haettua takaisin kotiin. Kenelläs ja missäpäin Suomea SyTyjä nykyään liikkuu?
     
  8. f-85

    f-85 Gearhead

    Hienoa Pertti! Mustaa typhoonia tuli tänään motoparkissa ihmeteltyä.
     
  9. Substitute

    Substitute Gearhead

    Onnea myös! Vanha suola janottaa näköjään, onkos tämä sellainen keulakolaroitu?
     
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kiitos, niin se tekee. Starfireäkin olen jo haikaillut, täytyy vissiin lopettaa autojen myynti kuten eräät (viisaammat) on jo tehneetkin...

    Ei tietääkseni ole keulakolaroitu. Paimelan Paroni toi sen Sveitsistä 2006 ja ostin sen häneltä. Myin 2008 työ"kaverille" (en edes tuntenut heppua aiemmin, mutta samassa firmassa töissä). Hän myi sen lähes heti täälläkin ainakin joskus pyörineelle CGL:lle. Hänellä se on ollut seisonnassa 2010 lokakuusta asti ja tällä viikolla hain sen kotiin. Tuolla 7 v lenkillä mittariin on kertynyt huimat 15 000 km. Tosin tuo seisonta on ollut huonompi vaihtoehto, autot tykkää siitä että niillä ajetaan.

    Että jos on kolaroitu, niin Sveitsissä.

    Niin olikos sinulla tiedossa tuollainen keulakolaroitu yksilö? Missä, milloin, minkä värinen?
     
  11. Ozmoziz

    Ozmoziz 1st gear

    Kiva että täällä on taas vähän eloa :D
    Minun Tyhooni pyöri Porvoossa ja se on myös myytävänä.
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onx tää se valkonen mikä on Nettiautossa?
     
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    ^Tuossa aiemmin, vain muutama vuosi sitten joku kyseli manuaaleja. Niin tiedoksi, että minulla on 5 kirjan sarja, arviolta 2000 sivua tehdasmanuaaleja tuohon laitokseen. Saa tulla Laukaaseen lukemaan ja muutaman sivun voin skannatakin jos iso hätä on.

    Ja tuli kait siitä muutenkin yhtä & toista opittua taannoin, josta jo >½ unohtunut, mutta palautellaan mieliin.

    Vielä pari hyvää linkkivinkkiä aiheen tiimoilta (kaikkihan nämä kyllä jo tietää, jotka on SyltTyihin sekaantuneet):
    http://www.sportmachines.com/index.html
    http://www.syty.net/
     
  14. jusssi

    jusssi Gearhead

    Taas piti kävästä tallilla elättelemässä toiveita, josko tuo oma Ty tuolta ehkä tämän elämän aikana lähtisi liikenteeseen... :lol:
     
  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jaa sullahan on vähän lähtenyt lapasesta keväthuolto... Täytyy itse koittaa jarrutella. No minulla tuo kuitenkin säilyy vakiokuntoisena.
     
  16. Substitute

    Substitute Gearhead

    Siitä on aikaa ja itse asiassa se on tainnut löytää uuden kodin nyt kun aloin muistelemaan.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Onneksi olkoon 49! Noitahan on, mutta suurin osa paskoja. TLC!
     
  18. Ozmoziz

    Ozmoziz 1st gear

    Jepp se on se :) Otin sen pois nyt kun olen matkoilla, saa laitta sen
    nettiauto taas kun tulen kotiin Suomen.
     
  19. Turboloota

    Turboloota 1st gear

  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onko vanteet suorat ja 4 kpl maalattuja? Kun kuvissa vilisee lisäksi vähän kulahtaneemman näköisiä. Entä onko keskilätkät tallessa? Saattaa syssymmällä tulla tarvetta toisille vanteille, palataan asiaan jos ovat vielä tallessa (tai toki jos hinta on kilpailukykyinen niin vaikka heti...)
     

Kerro tästä muillekin!