GM´n 6-moottoreiden ykskurkkukaasareista kysymyksiä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rebel_cat68, 18.5.2005.

  1. rebel_cat68

    rebel_cat68 Gearhead

    The story goes like this...

    Mun isoveljellä on Vauxhall Cresta PA 1961 (eli GM´n tuote).
    Jos ette tiedä mikä se on, niin lähinnä ehkä tulis mieleen 1956 Chevy 210 vähän pienennettynä.
    Hänellä on uudemmasta Ventorasta 200 cid´in kutonen.
    Siihen kaasariin ei oikein tahdo löytyä varaosia.
    Kaasari on kiinni kahdella pultilla imusarjaan ja niitten väli on 3 tuumaa.
    Imusarjan reiän läpimitta on 1 5/8 tuumaa.

    Voiko Chevy II´n 194 cid´in kaasari vaihtaa tilalle?
    Onko mitat samat?
    Jos ei ole, onko muita hyviä vaihtoehtoja?
     
  2. makke

    makke 1st gear

    Mulla ollut noissa joskus kiinni Rochestereja yms.
    Kyllä niitä kaasareita saa vielä uutena sehän on Zenith WIAT 42.
    Mm Kyprokselta ostin yhden tässä taannoin 100 eurolla + rahti.

    Mulla on varmaan jemmassa vielä noita toimivia käytettyjä muutamia kappaleita.
     

Kerro tästä muillekin!