Good Year -slicksit haussa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja SuperGas, 6.11.2005.

  1. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Myykö kukaan Suomessa Good Year -slicksejä? Nettisivuja?

    Itse olen tähän asti ajanut "sen-ja-sen-entisiä" renkaita loppuun, mutta mieli tekisi omistaa joskus ihka uudet...
     
  2. SC 285

    SC 285 1st gear

    Mä ostin Racers Placesta omat Good Yearit viime keväänä. Suosittelen. www.racersplace.fi
     
  3. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Muistatko yhtään hintaa? En osannut hakea heidän nettikatalogista oikealla tuotenumerolla... Enkä kehtaa vielä soittaa :oops:
     
  4. SC 285

    SC 285 1st gear

    Pistin sulle yv:tä, Mutta Racers Placen netti hinnastossa näytti olevan 33x14.5-15 (toi koko on mulla) 351 €/kpl
     
  5. HM

    HM Gearhead

    Kivinummen Antti myöskin myy renkaita. Hintaa en tiedä.
     
  6. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    SC 285, annatko esimerkin tuotenumerosta, jolla hakea...
    Luettelo vaan ei aukene mulle kokeilemillani numeroilla. Maagista?
     
  7. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    ...löytyihän se! Kiitoksia kaikille :D
     
  8. SC 285

    SC 285 1st gear

    No hyvä että löytyi...
     
  9. triniemi

    triniemi Gearhead

    No kerro ny mullekin miten sieltä haetaan, esim. GDY-1984 hakusana ei löydä mitään vaikka niin vois äkkiä kuvitella.
     
  10. SC 285

    SC 285 1st gear

    Pistä GDYD1984 Sitten pitäis löytyä.

    Melkein täytyy hakea numerot valmistajan sivuilta joilla sitten hakee hintaa. Tai sitten hommaa Laakkoselta ton 2005 Drag Racing Parts and Accessories katalookin. Se on aika kattava painos.
     
  11. SG480

    SG480 1st gear

    Itse hommasin Good Yearin front runnerit Nymanin Peterin kautta. Kerroin lentona tais olla jotain 1.3, sen aikaista taalan kurssia en jaksa enää muistaa.
     

Kerro tästä muillekin!