Grand cherokeen korotus ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja ristokakko, 8.9.2007.

  1. ristokakko

    ristokakko 1st gear

    Veikkaisin että samoihin kulutuslukemiin vetää 4.0litraisella 6-pannulla varustettuna.Mulla on ollut xj-cherokee tuolla4,0l pannulla ja se kulutti saman verran kuin tämä nykyinen zj vaikka auto oli kevyempi.Kyllähän se on tosi ,että isommat kiekot karkeammalla kuviolla lisäävät kulutusta ehkä litran sadalla mutta onhan niissä omat hyvätkin puolensa :D Itse olen kyllä sitä mieltä tuo kilometriraja on jo jossain 15000km/vuosi nykyhinnoilla että edes kannatta harkita diisseliversiota jossa sitten kulutus pyörii alla 10l/100km.maastureiden verotus kun on mitä on jollei ole rekisteröity pakettiautoksi :-? Ja näitä jeeppejä ei taida löytyä yhtään.
     
  2. persus

    persus 3rd gear

    itel oli diesel grandcherokee....vm.96 vakio renkail pääs kympil satasel mut ku laitto 31x10,5 renkaat ni nous pari litraa kulutus....diesel vero oli 500 euron luokkaa....jossaan määrin olen kyl ikävöiny sitä autoo...vaikaa en kovin luotettavana pidä tekniikaltaan sitä,,,..
     
  3. ristokakko

    ristokakko 1st gear

    Kas !Onko näitäkin diisselinä ? Tuttu tunne se ikävöinti :cry: Mulla oli ennen näitä jeeppejä 4wd-hiace joka palveli pitkään ja sitten se otti ja mätäni.kone olisi kestänyt vielä vaikka kuinka.Haikeudella muistelen niitäkin hetkiä jolloin sitä kaivettiin lapioilla ja rautakangilla lumihangesta kun se jäi mahastaan killumaan eikä pyörät enään vetänyt. :rotfl: Konttiin mahtui 2 mottia puita ja siinä kuusamon kalareissuilla yövyttiinkin kun ei viitsinyt telttaa pystytellä aina.kun tulee ikää aina vaan lisää niin sitä ei enää jaksa ryynätä ja mukavuuden halu kasvaa. :D Hiacessa ei ollut mitään mukavuuksia.
     
  4. persus

    persus 3rd gear

    on!mut tosi harvakseltaa....2.5l ukol oli joskus ihan uus cherokee xj 2.5l bensa....eikä silläkä koskaa alle kympin vissii päässy.oli vissii ihan luotettava peli!onkohan nois bensa koneisis mitää tyyppivimkoi?
     
  5. ristokakko

    ristokakko 1st gear

  6. persus

    persus 3rd gear

    en kehtaa häiritä yrittäjää tällasil kysymyksil :lol:
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ai mikset, häirittee ne muutkin :rotfl: :rotfl:
     
  8. persus

    persus 3rd gear

    no ku itelläki on firma ja tiedän että puhelimen soiminen tai muu vastaava keskeyttää aina työt :poff:
     
  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No, jos annan luvan keskeyttää mun työt :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  10. persus

    persus 3rd gear

    no kerro ny sit onko nois jeepin bensa koneis mitää tyyppivikoja joita usein esiintyisi? :eek: cherokee ja grandcherokee vm.siinä90 ja 96 välissä?
    ja grand cherokeestä kiinnostaisi myös se vähän uudempi korimalli joka on zj:stä seuraava,tuliko se nyt sitte 99 vai koska....ni onko siinä heikkoja lenkkejä bensa tai diesel koneessa?ja paljokohan kyseinen kosla hörppää?itellä ollu yks 96 gr cherokee 2.5ltd se oli joku vm kone ja tuotti aika paljon pään vaivaa!
    siinä sulle nyt sit vähä kysymyksiä :lol:
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Sun piti soittaa, en ala kirjoittaa!! Ainakin dieselien ongelmista vois kirjittaa kirjan :rotfl: , bensakoneet kestää melkein mitä vaan....
     
  12. persus

    persus 3rd gear

Kerro tästä muillekin!