Harley-Davidson lopettaa monimuotoisuushaihattelun

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BRAKE DRUM, 24.8.2024.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Nuo vaihde päällä ja kytkin pohjassa starttaukset ovat kylmässä säilytetyn pyörän ”peruskauraa”. Märkä kytkin on jäykillä öljyillä joskus niin kiinni, ettei saa liikkumaan vaihde päällä. Vähän nytkähtää startatessakin.

    Sportsterissa käytin joskus Dextonia voimansiirron puolella. Se auttoi noihin vaihteen raahaamisiin, mutta saattoi olla syynä siihen, että laturin magneetit irtosivat. Sen jälkeen olen käyttänyt suositeltuja rusautteluöljyjä, eikä laturivaiva ole toistunut.
     
  2. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Joo kyllä 5-vaihteinenkin välillä kolahtaa, mutta vaan kun potkasee ykkösen sisään kun kone on kylmä. Atf tuntui auttavan mutta kun tuli muutama tonni mittariin niin ääni vähän koveni taas. Välkympi varotteli magneettien irtoomisesta vaikka tiedän että sitä on paljon käytetty enskassa nou prob.

    tietääkseni ne magneetit irtoili jonkin aikakauden sporteissa.

    Shovelissa oon käyttänyt type ähvää enskassa yli 10v eikä parempaa lirua ole siihen löytynyt. Siinä on orkkis roottori jossa on magneetit muovikiekon sisällä.
    Barnetin kytkin, sille valmistaja suositteleekin type ähvää...
     
  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    4-vaihteisissa evosporteissa irtoili sitten kun kytkinkorin laakeri oli tarpeeksi väljä tehdäkseen osumia sisäpuolen laturissa. Mä ajoin kauden päättäjäisistä ilmeisesti viimeistä kertaa vakiolla 883cc 5-vaihteisella ja Hml etelään Linnatuulessa tankattuani kokeilin loppumatkalla huiput. Sit oli magneetit irti. Voiman puutetta varmaan kun nyt kulkee paljon paremmin, eikä magneetit enää ole irtoilleet. Mutten ole myöskään laitellut atf:ää sen koommin.
     
    eeko tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!