Harraste Volvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 24.12.2018.

  1. always bb

    always bb Gearhead

    En katso koskaan niin minkä merkkinen yleensäkkään on jonkun rakennettu auto vaan miten ja rambler on härskisti duunattu kuten toi duett,kin. En ole merkki friikki vaan on teon alla yksi 240 volvo esimerkiksi koska turbo projektia teki mieli muiden lisäksi (T5 +M90) voi toki olla että vaihtuu sbc mutta leimaa ei saa vaikka tehot samat kun turbossa originaalina oli (150hp)ja piti noi rakentelu säännöt helpottua. Mutta vielä mitä kun konttorin kanssa juttelin ja tällainen on ihan tuttava piirissä. Tuli vastattua samalla originaaliin kyssäriin...
     
    1purehell ja palontie tykkäävät tästä.
  2. 1320

    1320 Gearhead

    Paikalla olleena pakko sanoa et ei se kyllä kovin hiljainen ollut.:odcool: Jotenkin ei vaan kamera pysty välittämään noita soundeja ihan niin hyvin kun pitäisi.

    Ja joo, zoomiet puhalsi kivasti suoraan naamalle tuosta kun härveli rullaili ohitse, tais vähän päästä kamera samalla tärähtämään.:poff:
     
    palontie tykkää tästä.
  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Powerstroke, palontie ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  4. f34

    f34 Double Gearhead

    Hirveä uteliaisuus vaivaa...
    Jokohan jopas_jotakin volvo on ajossa?
    Taitaa banni olla ohitse, mutta projektiketju lukossa?
     
  5. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    taitaa ajella pirin voimalla virtuaali turpolla, myyny kuulemma olemattomia kaasareitakin rahoittaakseen uusiutunutta harrastusta... et ei taida hetkeen olla odotettavissa liikenteeseen.
     
  6. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Mikä on hänen uusioitunut harrastus?
     
  7. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    höpöaineksien avuilla saavutetun huimaus tilan ylläpito
     
    jariha tykkää tästä.
  8. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Koittanu volvofoorumilla välillä seurata asiaa mutta ei oo jopasmies pariin kuukauteen postannu projektiosioonsa mitään. Kyllähän ihmisillä harrasteet vaihtuu.
     
  9. falcon1

    falcon1 3rd gear

    Juu tosiaan myi kaasareita ja turboa facebookin myyntiryhmissä ja otti rahat mutta ei lähettänyt osia.
    Uhkailtiin turpaan vedolla ja rikosilmoituksilla niin hävis fasesta pariks viikoksi, nyt näytti taas kirjoittelevan siellä. Myynti-ilmotukset on poistettu.
    Eikä ole mun kaveri, sattumalta sen sieltä löysin.
     
  10. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    JOo, mä maksan ostajille rahat takaisin.
    Tarvin rahaa kerätä kaverille, ettei siltä lähtis sormet. Kun oli yhdessä muutaman kilon konsortiossa mukana. Ja kaverin tuttu oli jättänyt velkansa maksamatta ja muuttanut uudeltamaalta lounais-suomeen karkuun. Kyseessä kuitenkin eräs suomen rikollisjärjestöistä ja kaveri jolle annoin rahaa on ollu jo 15v mun hyvä ystävä joka on aina jeesannu mua. Jouduin ottaan omalle nimille vielä tuhannen euron lainankin, joita niin karsastan.

    Ja lähetin kaikki osat mitä myinkin, mutta pari ihmistä ei saanut kaasareitaan.

    Rikosilmoitukset on nostettu ja ostajat saavat ennen pitkää rahansa ja minä saan tuomioni, eli sakkoja, jotka sekottaa muutenkin nyt mun huonuntuneen budjetin.

    Mua saa uhata turpaan vedolla, en ala nyt sen enempää asiaa puimaan, kun viimeksi puhuin järjestöistä niin sain kolmen kuukauden bannin, toivon ettei nyt käy samoin...
     
  11. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    Täydennän projektiosiota volvojen puolella kuhan saan vehkeen maalatuksi.
    Mulla on jo auto omassa pihassa ja kone käyntikunnossa, sen verran siitä.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ootko politiikkaa harkinnut? Vaalit vaan just harmi vaan oli vai olitko ehdolla?
     
    miguelo ja 1purehell tykkäävät tästä.
  13. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    En oo harkinnu politiikkaa.
     
  14. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Varmaan rikollisjärjestöt tykkää ihan vitusti ku huutelee netissä mitä sattuu:rotfl:
     
    wilburi tykkää tästä.
  15. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Jopas_jotakin ehdokkaana vaaleissa... Kaksi ääntä: oma ja Karpovin. :poff:
     
    rotax tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toi loukkas jo mua :D
     
  17. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Saakutti ja jes, vihdoin onnistuin! ;)
     
    wilburi tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikun jopaksen ehdokkuus loukkaa mua :D ha ha
     
  19. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Seli seli.

    Ja älä ny saakeli vie multa tuota iloa... :(
     
    Karpov tykkää tästä.
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eli Postin piikkiin meni tämäkin.
     
    miguelo, 1purehell, falcon1 ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!