Harraste Volvo

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 24.12.2018.

1. jarikoi

jarikoi 2nd gear

höpöaineksien avuilla saavutetun huimaus tilan ylläpito

jariha tykkää tästä.
  2. fsvaasam

fsvaasam 3rd gear

Koittanu volvofoorumilla välillä seurata asiaa mutta ei oo jopasmies pariin kuukauteen postannu projektiosioonsa mitään. Kyllähän ihmisillä harrasteet vaihtuu.

3. falcon1

falcon1 1st gear

Juu tosiaan myi kaasareita ja turboa facebookin myyntiryhmissä ja otti rahat mutta ei lähettänyt osia.
    Uhkailtiin turpaan vedolla ja rikosilmoituksilla niin hävis fasesta pariks viikoksi, nyt näytti taas kirjoittelevan siellä. Myynti-ilmotukset on poistettu.
    Eikä ole mun kaveri, sattumalta sen sieltä löysin.

4. Jopas_jotakin

Jopas_jotakin 3rd gear

JOo, mä maksan ostajille rahat takaisin.
    Tarvin rahaa kerätä kaverille, ettei siltä lähtis sormet. Kun oli yhdessä muutaman kilon konsortiossa mukana. Ja kaverin tuttu oli jättänyt velkansa maksamatta ja muuttanut uudeltamaalta lounais-suomeen karkuun. Kyseessä kuitenkin eräs suomen rikollisjärjestöistä ja kaveri jolle annoin rahaa on ollu jo 15v mun hyvä ystävä joka on aina jeesannu mua. Jouduin ottaan omalle nimille vielä tuhannen euron lainankin, joita niin karsastan.

Ja lähetin kaikki osat mitä myinkin, mutta pari ihmistä ei saanut kaasareitaan.

Rikosilmoitukset on nostettu ja ostajat saavat ennen pitkää rahansa ja minä saan tuomioni, eli sakkoja, jotka sekottaa muutenkin nyt mun huonuntuneen budjetin.

Mua saa uhata turpaan vedolla, en ala nyt sen enempää asiaa puimaan, kun viimeksi puhuin järjestöistä niin sain kolmen kuukauden bannin, toivon ettei nyt käy samoin...

5. Jopas_jotakin

Jopas_jotakin 3rd gear

Täydennän projektiosiota volvojen puolella kuhan saan vehkeen maalatuksi.
    Mulla on jo auto omassa pihassa ja kone käyntikunnossa, sen verran siitä.

6. Karpov

Karpov Gearhead

Ootko politiikkaa harkinnut? Vaalit vaan just harmi vaan oli vai olitko ehdolla?

miguelo ja 1purehell tykkäävät tästä.
  7. Jopas_jotakin

Jopas_jotakin 3rd gear

En oo harkinnu politiikkaa.

8. Naumasto

Naumasto 2nd gear

Varmaan rikollisjärjestöt tykkää ihan vitusti ku huutelee netissä mitä sattuu:rotfl:

wilburi tykkää tästä.
  9. Carpenter

Carpenter Gearhead

Jopas_jotakin ehdokkaana vaaleissa... Kaksi ääntä: oma ja Karpovin. :poff:

rotax tykkää tästä.
  10. Karpov

Karpov Gearhead

Toi loukkas jo mua :D

11. Carpenter

Carpenter Gearhead

Saakutti ja jes, vihdoin onnistuin! ;)

wilburi tykkää tästä.
  12. Karpov

Karpov Gearhead

Eikun jopaksen ehdokkuus loukkaa mua :D ha ha

13. Carpenter

Carpenter Gearhead

Seli seli.

Ja älä ny saakeli vie multa tuota iloa... :(

Karpov tykkää tästä.
  14. Pertti K

Pertti K Gearhead

Eli Postin piikkiin meni tämäkin.

miguelo, 1purehell, falcon1 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. jarikoi

jarikoi 2nd gear

jaa a, seurantakoodillahan se selviää missä ne lähetetyt tavarat on menossa, eli jos olet ihan aikuisten oikeesti lähettänyt niin mistä se tuomio tulee?

16. palontie

palontie Gearhead

Minä taas toivon että kävis samoin

esmi ja miguelo tykkäävät tästä.
  17. Ei mitään hätää. J.J.:lla on lisenssi:

isalmela tykkää tästä.
  18. Jopas_jotakin

Jopas_jotakin 3rd gear

Niinhän tuo Lauri "late" Johanssonkin somettaa nykyään niinku pahaiset teinit ja ei sitäkään kukaan oo hakannu saati vienyt sormia.

Täytyy muistaa että huijaamani ihmiset tulevat saamaan rahansa takaisin, ja jos kaveriltani olis lähteny ne sormet niin niitä ei ois saanu takaisin.

Mutta eiköhän kannattaisi lopettaa aiheesta jauhaminen täällä!!!!!!!

Olen itse soittanut paikalliselle poliisiasemalle ja antanut itseni ilmi.

Silloin kun tää ceissi tapahtui, niin tilanne oli sellainen että otin omiin nimiini jopa lainaa ettei kaverilleni kävisi huonosti.

Olen varsin tietoinen siitä miten noissa piireissä toimitaan, joten minä nukun yöni rauhassa ja ilman unilääkkeitä.

Sen sijaan se jamppa joka jätti velkansa pystyyn ja lähti lounais-suomeen karkuun ei varmaankaan nuku öitään rauhassa.

Sain kolmelta ihmiseltä 180€ vastikkeetonta rahaa eli yhteensä 540€ olen heille velkaa jonka he myös saavat.

19. palontie

palontie Gearhead

Taidat olla sukua Janille.

20. Karpov

Karpov Gearhead

Alkoholistiakin auttaa se, että ostaa sille lisää viinaa. "Kaveriskin" mikä nyt oli varmaan jo satuolento, oppis varmaan paremmin jos rahoja ei sille olis antanut.

Kerro tästä muillekin!