1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Harrasteauton reaaliarvo

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 24.6.2017.

1. rosswell47

rosswell47 1st gear

ja paalupaikka ja vaihtuva pimun kuva..aaa että ratiomies.

2. urho3

urho3 Gearhead

Mä tykkäisin jos kaarne ois seuraava bondi. Kääntäs nimittäin naisia sänkyyn pitkälleen.

kaarne tykkää tästä.
  3. Kustomi

Kustomi 2nd gear

Kaarne pistäisi niitä menemään dustisessa barnissa.

viikinki75, kaarne ja urho3 tykkäävät tästä.
  4. kaarne

kaarne Gearhead

Niin, voisin kyllä mennä nuorekkaan kuusikymppisen naisen kanssa vaikka kahville mutta en sen pidemmälle.

5. urho3

urho3 Gearhead

Mä menin nuorekkaan kuuskymppisen kanssa kahville ja vähän pidemmällekkin. Suosittelen.

kaarne tykkää tästä.
  6. sdfsd

sdfsd Gearhead

eikö jossain bondissa ne aja jonkun muskeliauton barniin ja yöpyy siellä

7. Kustomi

Kustomi 2nd gear

Kaarne barn ja lupa pyyhkiä dustit.

chevytb02 ja Rusty tykkäävät tästä.
  8. Rusty

Rusty Gearhead

Kaarne Barn ja persevä silmä.

9. kaarne

kaarne Gearhead

Vanhan harrastekäyttöön sopivan auton voi saada parilla kympillä jos vaan viitsii kierrellä syrjäseuduilla ja tutustua sikäläisiin ihmisiin.

Isoon latoon mahtuu nimittäin muutakin kuin heinäseipäitä, vanhoja polkupyöriä ja pappatunturi.

10. viikinki75

viikinki75 3rd gear

dustisessa barnissa, ei jumalauta:D:D:D

11. hzemax

hzemax 3rd gear

Kerran 80 luvulla kävi näin, et yhen kartanon isoherra heitti vitoset ja perikunta halus päästä eroon äijän chrysleristä, ni mentiin siistit vaatteet päällä tarjoomaan aika naurettavaa summaa (näin jälkeenpäin ajateltuna) ladossa seisoneesta amerikanautosta.

Saatiin auto poijes vaikka joku lipevä "liikemies" oli tarjonnu vehkeestä tosi paljon enemmän
    Möivät mukaville siisteille pojille mielummin:eek:

Ei taida onnistua enää missään.

kaarne tykkää tästä.
  12. 0rs0n

0rs0n 2nd gear

No perkele Kaarne sen verran hyvä kauppa mies. Et Kaarne. Minä myyn sulle tuon letukan kahdella kympillä. (TArjous ei koske muita) kun se on sen arvo

13. hzemax

hzemax 3rd gear

Voi swiddu urpo. Taijat olla enemmän kännissä ko minä oon, juuri nyt.

Sulla mitään letukkaa oo. Kännissä uhoot.

14. 0rs0n

0rs0n 2nd gear

Selvinpäin olen. No jos tuo ei ole letukka sit? No chevroletti se kuitenki on.....

Nii ja hinta on vaa kaarnelle. Kattotaan tuleeko hakemaan ;)

15. viikinki75

viikinki75 3rd gear

Minkä letukan sille myyt?

16. kaarne

kaarne Gearhead

Onnistuitte pelastamaan mobiilin.

17. kaarne

kaarne Gearhead

Talli on täynnä yhtä paikkaa lukuunottamatta joten kiitän mutta joudun sanomaan ei kiitos.

Mutta pistä ilmoitus että myyt 20 eurolla vanhaa autoa niin varmasti joku tulee ja vie mukanaan.

18. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Vittu mitä paskaa! ^ :poff:

Jos siellä on yhdelle autolle tilaa ni sitähän on sillon just passelisti letukkaa varten. Tietysti jossei oo edes sitä kahtakymppiä laittaa ni sit on paskempi homma. Vaan olishan tuo pitäny arvata ettei tää od oma risu-ukko uskalla naamaansa livenä missään näyttää vaikka ilman edestä auton saisi jonka vois sit hävittää profiitilla kun tietää että voi olla nekku pipi reissun päätteeks ja auton saantikin jäädä haaveeksi :rotfl:

19. 0rs0n

0rs0n 2nd gear

Tän takia just tarjosin kaarnelle sitä. Jos ei ois trolli ni ilmestyisi varmasti.

Eli ihan toimiva leimattu ehjä Belair 60 luvun puolen välin paremmalta puolen.

Joten Kaarne. Olet huijari ellet tule :D

f34, peto ja Kustomi tykkäävät tästä.
  20. 0rs0n

0rs0n 2nd gear

Edelleen tarjous ei koske muita.

Kerro tästä muillekin!