Harrasteauton reaaliarvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 24.6.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead


    No jos asia on noin tärkeä niin lähetä minulle osoite privaatisti.
     
  2. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Soitas Kaarne mulle ku lähet tulemaan. Auto on keski-Suomessa. O nel o 4175116
     
  3. max

    max Double Gearhead

    Orson,millä pirulla aiot taikoa auton päälle "barn dustia"? Meinaan vaan sitä että tämä potentiaalinen auton ostaja voi kauppaa epäröidä, jos pölyä ei pinnasta löydy!
    Mites jos yrittäis vaikka pölynimurinpussista sitä auton päälle pirskotella.
    Tai sit joltain paikalliselta mylläriltä haet pölyä ja sitä sit pintaan.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  4. peto

    peto Gearhead

    Viet Orson letukan päiväksi vilkkaan hiekkamontun viereen ikkunat auki. Sitten päivän päätteeksi ajat hiljaa läheiseen latoon seisomaan. Voi sitä riemun määrää kun Kaarne pääsee hiplaamaan sitä dustia. Kannattaa pysyä kauempana, kun ei voi tietää mitä eritteitä Kaarnesta siinä vaiheessa lentää ja kuinka pitkälle:odeek:
     
  5. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Mä joudun ajamaan sen tonne ladon puolelle. (Kaarnelle barn) missä pirusti heinää ja pölyä. Heittää niitä alas sieltä auton päälle ja sanoa et löytyy sitä pölyä. Varmuudeksi pensselillä maalata oven barn merkit.

    Raotan varovasti ovea ja päästän kaarnen sisälle (suojapuku tietenkin päällä) ja juoksen sisälle piiloon. Käsken kaarnen laittamaan 2 kymppisen toisen auton penkille lähtiessään.
     
    peto tykkää tästä.
  6. peto

    peto Gearhead

    Pitäskö nyt kuitenkin pyytää laittamaan tuulilasin pyyhkimen alle? Muuten voi tulla ikävää putsattavaa oven kahvoista ja takapenkistä. Ulkopinnat saa helpommin pestyä painepesurilla ja jollain voimakkaalla pesuaineella.

    Ladon suosittelen polttamaan, ettei vaan mitään epäsikiötä pääse vahingossakaan syntymään.
     
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Meinasinkin tohon yhden raadon penkille. Ku siitä Tuu enään autoa. Voin sen sit työntää sinne latoon (kaarnen baarniin). Ja polttaa ne yhdessä :D
     
  8. kaarne

    kaarne Gearhead


    Kokeilin soittaa ja tuollaista numeroa ei ole olemassa.
     
  9. AnHie65

    AnHie65 2nd gear



    nollanelO4175I1kuutonen

    Aiheesta löytyi 1 tulosta, sanoo Fonecta.

    Nyt pitää hakea jo pop cornit. Dokumentointia ja tarinaa "Uskomattomista Myyjistä ja Uskomattomista Ostajista" odottaessa...

    A
     
  10. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Kyllä muuten varmaan on. Ihan oikea numero
     
  11. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Jos Kaarne ei ymmärtänyt niin tuo. O nel o. On sit 040.

    Ja nuo loput perään. Et kokeiles uudestaan. Kyllä on oikea numero.
     
  12. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Voin laittaa kaarnelle myös auton rekkarin ni saat tarkistaa mitä myynissä.

    HD-761
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En löytänyt tollasta harrikkaa
     
    Rusty tykkää tästä.
  14. kaarne

    kaarne Gearhead

    Pistä mieluummin kuva privana kun ei tuollaisella hakusanalla mitään löydy.
     
  15. grantorino

    grantorino Gearhead

    Katso trafin sivulta.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kaarne 15v jonnen taru loppuu, kun menee pupu pöksyyn kun pitäs soittaa.
     
  17. kaarne

    kaarne Gearhead


    Yritä itse soittaa niin näet että kyseinen numero on feikki.
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Buahaa selityksen makua
     
  19. kaarne

    kaarne Gearhead


    No vittu soita itse niin huomaat ettei kukaan vastaa.
     
  20. kaarne

    kaarne Gearhead

    Sain yksityisviestin jossa sanottiin että mr. OrsOn haluaa harrastaa perseseksiä vanhusten kanssa mutta minä en sellaiseen hommaan ryhdy.
     

Kerro tästä muillekin!