Harvest Run la 10.9

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja VSOP, 9.9.2016.

Tags:
  1. VSOP

    VSOP Gearhead

    Perinteinen Harvest Run starttaa la 10.9 klo 11:00 Tuusulasta Burger King/Shell-parkkikselta ( osoite Kievarinportti 1 ). Kiertelemme hyvin asfaltoituja mutkateitä pitkin Riihimäen suuntaan, menomatkalla pysähdymme talli/yritysvierailulle hörppäämään kahvit. Matka jatkuu Rauta & Petrooli-tapahtumaan, jossa tänä vuonna teemana "Pula-ajan Vehkeet", niistähän mekin tiedämme paljon ;-)...

    Paluu omaan tahtiin, lisätiedot ja kartat starttipaikalla.
     
  2. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Kehnoja kuvia tulossa kunhan pääsen ihmisten ilmoille savon sydämmestä. Olin kameran kanssa Ridasjärven tienoilla. Joku sieltä letkasta honk honk torvella ilahdutti päivää. ;)
     
  3. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    tuossa videon pätkä letkasta.
     
    VSOP ja cdv70 tykkäävät tästä.
  4. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Kun ei ukolla vaan kertakaikkiaan bitit taivu niin kuvat on väärässä järjestyksessä.
    Ja morotukset takaisin honk honk:) torvelle. Olin Ridasjärven tienoilla kameran kanssa. Tiesin kyllä että olette lähdössä ajelulle, mutta reitistä ei tietenkään ollut mitään käryä. Tänään olin jostani ihmeen syystä päättänyt poikkeukselliseti ajaa Mikkeliin Mäntsälän kautta. Ridasjärven kylän kohdilla huomasin mustan Sport Siden niin ajattelin ettei toi hemmo kameransa kanssa kyllä lintuja oo bongaamassa. Jäi sitten odottamaan parin mutkan taa mitä tuleman piti......

    https://plus.google.com/photos/1092...m/6329379110662039777?authkey=CIeR6rSVu63pngE
     
    VSOP tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!