Saatoin tämän joskus mainita, mutta ainakaan kuvaa en ole ennen laittanut. IO-7 Mersu CLK, kilven merkitys minulle tuntematon.
IO-7 liittyy kilven silloisen ottajan syntymäpäivään 10. heinäkuuta... Eilen bongasin UU-55, musta S-Mersu. Lienee samaa perhettä UUS-5 samanlaisen kanssa... ainakin bongasin nämä peräkkäin kioskin pihassa taannoin kesällä Porin keskustassa Jazz-festivaalien aikaan.
AV-5 Audi A5 EDI-17 Golf, mihin lie kilpi liittyy, kun käyttöönotto on 2019... Nämä siis tänään Porissa.
Ahaa,sielläkö se on? Toisaalta miguelon kuvan ÄSS-400 olisi mieleiseni,mutta mahtaako mulla saldo riittää?Tai onko myynnissäkään?Tai kaikkihan periaatteessa myynnissä kyllä on!
Jaahas, tuossa olisi tarjolla vielä toinen Mersu, tämäkin löytyy Jyväskylästä - autossa myös mallin mukainen rekisteritunnus jo valmiina, mikäli Ässä MB'tä joku sattuisi olemaan vailla... https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/9955398 On tainnut ennättää olemaan jo pidempään myynnissä, mitä moisia olen hieman seurannut, kun eräs ystäväni jokin aika sitten itselleen vastaavaa katseli. (hän päätyi kuitenkin lopulta hankkimaan "hieman" uudemman S 350 4maticin)
Jkl 12.10.2019 Olen tainnut tästä jo joskus aiemminkin kuvan tänne laittaa, mutta liekö tuo nyt niin pahitteeksi, mikäli se tulee toistamiseen? Skoda Octavia RS, jonka kilven numero-osa ilmaisee auton hevosvoimamäärät. Tämäniltainen bongaus: