Hauskoja kilpiä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Futurage, 23.10.2009.

  1. f-85

    f-85 Gearhead

    Tässä tapauksessa tiedän ettei välttämättä aina ole.
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Kyseisellä autolla ajeli Espoon nimismies Knut Aas.
     
  3. Beany

    Beany 1st gear

    Vanhan 600 Fiiatin alkuperäisenä kilpenä YSK-11. 8)
     
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jaa onko tuttuja?
     
  5. 6768

    6768 1st gear

    minulla oli katucamaro jossa oli NYT-9 kilpi meni matalia 9:jä
     
  6. trumppat110

    trumppat110 3rd gear

    niin, meikän belair farkussa nai-xx, olis saanu alkuperäisetkin mutten perversiyttäni halunnu, katsastustäti tuumas " noita ei kaikki halua". ja jostain kumman syystä farkkua kutsutaan pussy'ks...helpompi lausua kun p magnet
     
  7. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Tänään rokkimäkin kohdalla joku pappa porhalsi matkailuautolla jonka rekkari oli VEK-51
     
  8. 69

    69 Gearhead

    Perjantaina olin SS-454 kyydissä, auton varmaan arvaattekin.
     
  9. jone-70

    jone-70 2nd gear

    Keskipohjanmaa lehdessä oli juttua entisöidystä 60-luvun taunuksesta jossa oli rekkari OON-17. Kaveri oli kyseisestä autosta haaveillut jo vuosia, toi rekkari oli ollut aika iso syy tähän haaveeseen, tää auto oli liittynyt sen teinivuosiin. 80-luvun lopussa oli Alavieskassa 740 volvo, jossa oli rekkari ASE-760. Ajovat autolla sitten kuolonkolarin Vihannista, satuin vielä osumaan kolaripaikalle sattumalta.
     
  10. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Lähistöllä GMC pikuppi GMC-1 kilvillä.
    Emännän ex jetassa myös ASE-??? kilpi,todellinen tappava ase :rotfl:
    Ittellä melkein MAF-10,eka kirjain heittää yhdellä,mafiokilpi löytyi joskus turkulaisesta corollasta :mad:
    Mersumaasturissa ON-150,voi kyynel :poff: :poff:
    Porche BO-55
    Kuntosalin auto HOI-2 :rotfl:
     
  11. belve70

    belve70 1st gear

    Joskus ajeltiin kuuskutosella Dartilla jossa oli JUO-17. Kerran kieroutuneena, hain sitten Siwasta 17 keppanaa. :rotfl:

    Kaverilla oli GAY-xxx, niitä tuli joskus 1988 aikoihin. Aina siitä muistutettiin ja kaveria vit... harmitti. :poff:
     
  12. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    jos en aivan väärin muista niin aikoinaan tuli vastaan valkoinen olds farmari NUS-51
     
  13. vip68

    vip68 1st gear

    velipuolen uunon rekkari 10 vuotta sitten oli SJU-666 ja papan 900cd saab vm.85 KGB-700
     
  14. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    kilvet

    Mun edellisen pikapin kilpi oli NAI-51.
     
  15. pienipile

    pienipile 1st gear

    Kotopuolessa on (ainakin ollut) jätefirman loka-autossa rekkari LEV-11.
    :D
     
  16. lojo80

    lojo80 Gearhead

    hmm..lohjal pyöri aikoinaan pikku fiesta mis oli PÖP-1 kilvet.. =)
     
  17. jone-70

    jone-70 2nd gear

    Ajelin yhtenä päivänä töistä himaan, niin edellä meni CRV missä oli rekkari KUS-1. Mutta kilpi oli ostettu, auto kuuluu lasinpesuneste firmalle kusipoika. Tenavat huomas kylillä yhden pirssin jossa oli rekkari PUS-100 (pussata).
     
  18. Maria

    Maria 1st gear

    LUU-5 on ollut Sodankylässä jo 1996 lähtien.

    Kuopiossa pari vuotta sitten oli II-2
    [​IMG]

    Ja Stadissa bongattiin seuraava kilpi..
    [​IMG]


    KUM-1 keltane Mersu oli 90-luvulla Kotkassa ja itseasiassa ko kärry nähtiinki jonku aikaa sitten.

    EHT-11 punane Pantera Tampereella.. Onkoha kiesi nykysin missä??
     
  19. apuwoima

    apuwoima 1st gear

    Yhdellä frendillä oli reilu parikyt vuotta sitten kilpi AAL-10.
    Saa kuulla siitä vielä tänä päivänäkin vaikkaan ei ole sitä sen enempää.

    Espoon Kultarannikolla toisen kaverin naapurissa oli Bemu rek ÄIT-1. Nykyään näköjään Jaguaris.
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mä oon kans ollu kyydis tossa. Musta punaisella sisustuksella.
     

Kerro tästä muillekin!