Hauskoja kilpiä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Futurage, 23.10.2009.

  1. hantta

    hantta Double Gearhead

    -80 luvulla liikkui etelä- Suomessa kosolti tvr- alkuisia kilpiä, alkaen ykkösestä. Autot olivat lähinnä premium- luokan kulkineita, ja tarinain mukaan tv- ja radiotehdas Saloran- myöh. Nokian- autoja.

    Hantta
     
  2. kaierkki

    kaierkki Gearhead

  3. debner

    debner Gearhead

    Totaalinen kakkonen oli tänään liikenteessä,
    kaks betoniporsastakin nauroi sille :)

    [​IMG]
     
  4. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Espoosta joutuivat noi betoni possut poistamaan kun rättipäät häiriinty niistä ja muuttivat muistaakseni betoni esteeksi puhemuodon
     
  5. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Forssan reissulla näkyi Audi jossa kilpi DKW-xxx
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kivasti rajasit tuon kuvan ettei näe kattoa onko siellä keltainen banaani? Ennen toi kilpi oli taxissa. Äsken Malmilla suurin Bemari mitä kaupasta saa ja ilahduin että kilpifriikkejä on muitakin kuin minä kun porho oli tilannut siihen BUL-1 kilvet. Peukku sille vaikka en tiennyt oliko se hinnat alkaen köyhismalli, vai kaikilla. Se oli pizzalähetin jonkun pikkukinnerin vieressä ja olihan se iso auto. Kun noihin mennään niin Extra Small Chevette mitä en oo Jimmyä vähään aikaan on hänen pikkukinnerinsä tietysti XS-1. Älkää menkö haastamaan jos nauratte pientä punaista ooppelia, siis Chevetteä. Tai menkää vaan niin näette miten pikku kikkare menee matalan 11sek letukan akkalohkolla.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mun siskolla on joku nyky foordin tilaihme rek KVG-XXX. Sitä ei yhtään naurata kun kutsun sitä koppimopoa Kato Vittu Googlesta. Mua naurattaa, vaikka se on volvon turbomotilla ja saksassa ne ajoi Shellin korkea oktaanisella kovempaa ku mun Jagge. Rajoittajat poistettu ja varmastai jotain muutakin kun ajoivat ensin stoppariin mittariin 250 vaikka navi näytti 264. Sitten paria nappia käyttäen se meni mittarillakin yli 270 ja navilla vielä enemmän. Kumpi kusettaa ja kumpi on totta? Täältä sitä Formula bensaa ei saa enää ja mulla on suvun nopein auto missä kilpifriikille jo toisessa polvessa on oikea mua ja Autoa vastaava kilpi.
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tästä jo aikaa, mutta se suurin S-klassen panssarivaunu Mersu minkälaiseen prinssa Diana kuoli tuli vastaan ja ilmeisesti ilmastointi paskana kun valkoinen karvaton käsi ulkona missä kyllä roikkui kultaa. Taisi olla Sami liikenteessä kun kilpi oli SAM-1. Karra tunnetko? Seuraava ooteeni koskee samaa S-klasse Mersua mikä mulle kolahti ja ystäviä ollaan. SE-on AA-59 ja ei täytä mun kilpikriiteirtä, mutta tässä tapauksessa. Puhun sitten kun joku muu on puhunut hänen kanssaan. Johan rupes kultahampaat kiiltää ja hän myös kertoi olevansa kilpifriikki, vaikkakin vasta kilpifriikki toisessa polvessa, kerron AA-59 jos oikein pyydätte. Karra varsinkin, jos et tapausta tunne? Vitun iso peukku ylös ilman keskisormea.
     
  9. niclas

    niclas Gearhead

    Tämä BUL-1 pyörii naapurustossani Tapaninkylässä, eikä ole köyhis malli vaan 740i, oli ennen Chrysler 300M:ssä noi kilvet.
     
  10. debner

    debner Gearhead

    Ei ollut taksimerkkejä, tavisautolta näytti, kuva Espoosta.
     
  11. rane58

    rane58 Double Gearhead

    ÄÄN-1 leppävaaran hämärässa tunnelissa, olikohan joku sitimaasturi.... :oops:
     
  12. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Punainen Honda Civic BYL-511 tänään Helsingissä,kyseistä toimintaa en
    huomannut kyllä sillä hetkellä harrastettavan!
     
  13. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tuli lauantai-iltana vastaan harmaa farkku-audi DKW-#
     
  14. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Tänä aamuna valtatie 3 Ilmajoella AVO-124 ja oli yllättäen mersun W124 ja avo.
     
  15. pas2

    pas2 Gearhead

    Maza mikälie ja varmaankin vahinkokilpi HIN-771
     
  16. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    ÄSS-4 joku taksimersu..
     
  17. passerby

    passerby Gearhead

    valkonen, joku audin tai bemarin urheilumalli.. rek. tunnus HIH-11
     
  18. passerby

    passerby Gearhead

    muistin vasta, että oon tänä kesänä pari kertaa nähny punasen hummer H1:n, rekkarina WAR-1 ...
     
  19. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Viritetty starletti MEN-1
     
  20. creep

    creep 1st gear

    En muista onko jo ollunna täällä, mutta joku uuden karhea Volvo, (oisko s40?) DUD-3.
     

Kerro tästä muillekin!