Hauskoja kilpiä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Futurage, 23.10.2009.

  1. M

    M Gearhead

    Meilläpäin pyörii mersu ml JJJ-777
     
  2. miguelo

    miguelo Gearhead

    Vanhat mercedekset ovat useimmiten todellisia "kiertotähtiä", joiden omistushistoriassa käyttäjiä riittää kymmenittäin.

    Tämän auton kohdalla on kuitenkin ympyrä tainnut sulkeutua ainakin toistaiseksi, sillä se on palannut takaisin alkuperäisomistajalleen:

    http://www.kdlehti.fi/2017/08/26/mm-93-mersu-takaisin-essayahille/

    Muistan itsekin tuota autoa joskus liikenteessä nähneeni, sen erikoiskilpi on jäänyt hyvin muistiin, auton alkuajoilta saakka.
     
  3. miguelo

    miguelo Gearhead

    Pari päivää takaperin tämä kyseinen Skoda Pickup oli tarjolla tori-sivustolla, taisi kylläkin löytää uuden omistajan ja kaupat syntyä "iisisti".

    [​IMG]

    1.3 bensakoneella, ajomäärä noin 100 tkm. (hintapyynti moisella keksinnöllä oli muistaakseni hieman alle tonnin, toki ilman kuvissa näkyviä oheisvarusteita ja erikoisvanteita)

    Tälläisen, kernaasti toki 1.9 dieselkoneella olevan, olisi toki voinut ostaa vara-autoksi itsekin - sillä ajaa edulliset kilometrit, eivät kylläkään sovellu ergonomiansa puolesta kovin kookkaille kuljettajille, ainakaan säännölliseen käyttöön, mikäli mielii välttyä selkävaivoilta, kun penkit ovat surkeat.
     
    Muokattu: 27.8.2017
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään bongattu ysitiellä TaksiJämsän Sprinterit TAX-10 ja TAX-11.
     
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eilen Jyväskylän liepeillä XC90 Volvo MUN-11.
    Ajattelin, että olisko kyseessä joku kanafarmasri, mutta Kilvet.com kertoi, että "kilpien tarkoituksena on aiheuttaa positiivisuutta liikenteeseen ja samalla ilmaista, että kuka tahansa voi munia, myös itse omistaja".
     
  6. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    ^Jos jollain on MUN-44 -kilpi, niin tarkoittaako se sitten, että kuskina on sinkkumies?
     
    isalmela tykkää tästä.
  7. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    Transporter LIR-1
     
    cdv70 tykkää tästä.
  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    SEX-1 lauantaina Lahdessa
    [​IMG]
     
    cdv70 ja Peeaa tykkäävät tästä.
  9. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Niimpä !!! Lahden Jenkkiautonäyttely 30.09.2017

    [​IMG]
     
  10. miguelo

    miguelo Gearhead

    Jyväskylässä bongattua, farkku audi NOO-4 ja pikku bemari OMG-1 kilvillä.
     
  11. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Riihimäellä on sisaruksilla kilvet KII-4 ja JOO-4. Isällä on useampi erikoiskilpi........
     
  12. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Äsken pörräs vastaan HIT-51.
    Ei se kuitenkaan vaikuttanu kovin ruosteiselta vielä.:odeek:
     
    isalmela, miguelo ja cdv70 tykkäävät tästä.
  13. miguelo

    miguelo Gearhead

    Audi A4 olen myös nähnyt MIA-4 tunnuksella. = "my a4" (mutta selvyyden vuoksi mainittakoon jotta ei todellakaan minun)
     
  14. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Audi A4 Avant 1.8T quattro, kilvet viittaavat myös aiempaan omistajaan (omistajan puoliso nimeltään Mia)

    Näin sanoo kilvet.com
     
    miguelo tykkää tästä.
  15. miguelo

    miguelo Gearhead

    Itsekin olen tuota nähnyt, muistaakseni punainen Renault kyseessä. Olenpa tainnut kuvankin napata ja lähettää tuttavalleni joka on metallimies.:D
     
  16. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Renault Mégane, omistajan vanhin koira nimeltään Hitsi (Kennel Ratzilan, Muurame)

    Eipäs ollutkaan Kempin mainosauto, vaan kennelin omistuksessa.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  17. Ford 15M

    Ford 15M 2nd gear

    Loimaalla liikkui joskus 10 - 15 vuotta takapäin musta Amazon HIK-4. Onkohan jossakin ollut HIK-1?
     
  18. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kaksi sivua sitten bongaus:
    Tuohan siis ostokilpi, mutta varmaan HIK-1 joskus ollut tuonkin aikakauden autoissa.
     
  19. tevo

    tevo Gearhead

    ÄM-400 mersussa
     
  20. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Lohjan seudulla bongattu AHT-1 (Volvo), JAN-1 (Kia) ja ÅKE-70 (Toyota)
     

Kerro tästä muillekin!