Hc päästöt?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Dankke, 10.7.2019.

  1. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Se "kohdilleen" säädetty sytkä ei välttämättä ole päästöjen kannalta se paras mahdollinen, ja sama homma kaasarinkin kanssa, se mikä on paras tehon/toiminnan kannalta ei yleensä ole päästöjen kannalta paras o_O
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Jep.
    Syttyä joutuu laittaa myöhäselle ja seosta laihalle, liki jokaisessa vanhemmassa vehkeessä toiminnan kannalta paremmista säädöistä. Ihan korvakuulolta.

    Kun ei itsellä ole mittareita ollu, niin noilla on kaikki vehkeet leimalle kelvannut.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  3. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Tuo että ootte joutunu sen hc:n takia ruuvaamaan ruuveja auki=rikastamaan kuulostaa ihan normaalilta. Niinku sanoin ni se co sinne 3 nurkille kaasaria säätämällä ja sit sytkää sen verran myöhälle että hc menee läpi. Mutta en usko vieläkään että se happiarvo vois olla noin korkea ilman putkivuotoa, mutta kokeilkaa nyt ensin säätää em. Konstilla.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  4. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    Jäi vähän epäselväksi, miten tämä jakajan alipainekellon vuoto korjattiin? Tulppa letkuun vai uusi kello? Jos letku tulpattuna ja sytkä säädetty korvalla/perseellä parhaan kulun/näteimmän käynnin mukaan, saattais kaivata sopivammat ennakot tyhjäkäynnille?
    [​IMG]
     
    Gary Grand, Jussi289 ja Camino'79 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!