HEI-jakaja GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja herrakani, 14.10.2013.

  1. herrakani

    herrakani 1st gear

    Hei.
    Miten mä pystyn toteamaan tai jopa mittaamaan tuleeko virranjakajalta (tavan HEI-jakaja chevystä, sytytysyksikkö poistettu) yksi pulssi per kierros vai useampia?
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Yleismittarilla mitaten antais vastuksen joka nastan kohdalla eli:
    Jos haluan 1 signaalin per kierros joutunen sahaamaan kaikki paitsi yhden nastan jakajan rungosta ja varresta ja poistamaan alipaine-ennakon häristimet?
     
  3. JKF

    JKF Gearhead

    Niin kyllähän sieltä pitäis tulla pulssi kierrokselle jos poistais ylimääräiset hampaat. Kannattaa kuitenkin varmistaa ensin, että systeemi johon se liitetään hyväksyy VR -anturin antaman signaalimuodon.

    Jakaja vortec -koneesta jossa yhden puolan systeemit vois olla kätevämpi lähtökohta. Siinä olis valmiina nokan asentoanturi. Signaali on puolet jakajan kierroksesta päällä ja puolet pois.

    Kannen ja pyörijän voi jättää pois ja siihen tilalle vaikka tuollainen hattu kuin kuvassa, niin tulee siisti.

    http://www.eficonnection.com/eficonnect ... ItemId=622
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!