heissan

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja nash, 15.5.2006.

1. nash

nash 3rd gear

Pakkohan se oli sieltä pois saada. Pientä säätöä huoltsikalla ja ajoa. Kotimatka kesti kun piti ajaa hiljaa ja pikkuteitä. Just olin tehny jarrurempan pääsylinteriin eli siinä ei vikaa. Kun olis ulosvetäjä ni sais katottuu takajarrut

2. hagle

hagle Gearhead

No voi ryökäle.
    No onhan tossa pitkä talvi edessä korjailla. Toki saattaisi noita ajokelejä vielä tänä syksynäkin olla, vaikka ton harvest runin aikoihin.

3. nash

nash 3rd gear

Joo pakko saada kuntoon ennen ens viikonloppua mutta kiire tulee kun pitäis 2 rodia vielä leimatakin

4. UGH!

UGH! 1st gear

Etelässä on murheita!?
    Täällä alkaa murheet olla takana päin, selkäkin alkaa leikkauksen jäljiltä notkistua. Joutuu oikein tosissaan miettimään kestäisikö se harvestin puolen tuhannen kilsan ajelua :rotfl: ..Hoppa taitas ainakin kestää 8)

5. nash

nash 3rd gear

OHO! :eek: tämäpä harvinaista..... siis et oo töissä sillon????? :eek: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

6. boomboom

boomboom Gearhead

A PUVA. Vaihdettais uus talli n 60 neliöö isompaan mieluummin perustuksien kanssa!!! Ei mahdu enään tekeen mitään...

7. UGH!

UGH! 1st gear

En oo ollu töissä koko kesänä (4,5kk saikulla) ja nyt teen ns normaaliin aikaan töitä ainakin loppu vuuen :rotfl: ..tai siis kuljen työmaalla, täällä kuitenkin on niitäkin jotka näkee mitä touhuan :poff:

8. chevy 34

chevy 34 Gearhead

Oho! :eek:

Tännekin on kirjoteltu :lol: Tallilla on tullu notkuttua ja sit on :pinup: kans seurustelu vienyt lopun ajan....
    Vähiin on jäänyt täällä notkuminen :odroll:

9. nash

nash 3rd gear

No mitä sä sitten muka touhuat? :odroll:

10. UGH!

UGH! 1st gear

Kunhan haahuilen..... :rotfl:

11. Tupis

Tupis 3rd gear

12. nash

nash 3rd gear

Ei ollu mitään kuvia saatavilla :(

13. UGH!

UGH! 1st gear

hyvinhän noi näkyy ;)
    join the club! :poff:

14. lake ender

lake ender Gearhead

Pitää olla FB.ssä että näkyy.

15. nash

nash 3rd gear

No johan mä oon yhteen clubiin 2006 liittyny :argue: :poff:

16. boomboom

boomboom Gearhead

Missäs kaikki hönöt luuraa??

17. nash

nash 3rd gear

sihteeri ilmottautuu 8)

18. boomboom

boomboom Gearhead

Terves sulle, mites menee?

19. nash

nash 3rd gear

no hyvin menee. turska ei oo enää kaupan, oon purkanu sen osiin, maalannu ym.... jos vaikka myis sen osissa tai laittais siihen isolohkon.......okei olen hönössä :odroll:

20. boomboom

boomboom Gearhead

No aattelinkin jo et mitä horiset. Mitäs sitä taas menit purkaan ja maalaan ku just kesällähän viimex sen teit, tai keväällä.

Kerro tästä muillekin!