heissan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja nash, 15.5.2006.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Wau, toi oli taitavaa. Kenenkäs kanssa sitä vois jatkaa, täällähän on päivä parhaimmillaan... :rotfl:
     
  2. UGH!

    UGH! 1st gear

    nyt on muuten epäreilut jaot, tommosella aikaerolla tuut kukkoilemaan.. :soosoo:
     
  3. nash

    nash 3rd gear

    jatkatte kirjottelua vielä pari sivua niin mä tuun sit aamulla takasin jatkamaan :rotfl: öitä
     
  4. UGH!

    UGH! 1st gear

    HANNARI :rotfl:
    okei mäkin meen.. Seattle jatkaa tästä 8)
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ei mulla oo oikeen mitään sanottavaa, ei se kyllä näköjään teitäkään estänyt... :lol:
     
  6. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Siis yksinpuhelua keskustelufoorumilla huomisaamuun, huhhuh. Sillä muuten pääsis jo ihan varmaan lehden kanteen, eikä välttämättä pelkästään oman kerhon lehteen....
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  8. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  9. lake ender

    lake ender Gearhead

    Jätkillä ollu taas hauskaa... :rotfl:

    Voisinhan mä ainakin nyt kuvia laittaa kerholehteenkin julkastavaks ja nettisivuillekkin. Noissa molemmissa tapahtumissa olin kylläkin vaan piipahtamassa, joten mitään kovin syväluotaavia juttuja en pysty kirjottaan. Esim. runilla en ollu mukana, kuhan kävin lähtöpaikalla pällistelemässä ja swapissa kattelin romut läpi ja otin pari kuvaa niistä vehkeistä jota just silloin sattu olemaan paikalla. No...seliseli. Jossei muualta tuu juttua, niin voin mä sitten koittaa...
     
  10. nash

    nash 3rd gear

    Hieno, mut liian vanha sen pitää olla vuosmallia -35
     
  11. nash

    nash 3rd gear

    Ite oot jätkä :mad: :poff:
     
  12. UGH!

    UGH! 1st gear

    ..hetken jo epäilin että tää lähtee asialinjalle :eek:
    mutta ei näköjään mitään huolta :p

    HUOMENTA VAAN KAIKKIALLE
     
  13. nash

    nash 3rd gear

    ....ja sivu 7 pyörähti käyntiin :rotfl:
     
  14. nash

    nash 3rd gear

    ai niin joo huomenta vaan täältäkin. Herätys seattle!!!!!!!!
     
  15. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ähäkutti täällä ollaan! Tosin tämän näköisenä :eek: kun ei tule uni...
     
  16. nash

    nash 3rd gear

    hei mä olin viime yönä ihan saman näkönen :rotfl: Löytyykö lisää nash kuvia? Eikös sun pitäny yksipuhella täällä eikä h.a.m.b:in sivuilla :soosoo:
     
  17. UGH!

    UGH! 1st gear

    mutta täällähän on päivä parhaimmillaan :D
     
  18. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Heh joo ja nain sita saadaan asiapitoista taytetta kerhon keskustelupalstalle... :rotfl:

    Eipa loydy enempaa Nash-kuvia, tuo 32 (?) tuli Suomeen viime syksylla.
     
  19. nash

    nash 3rd gear

    -32? mun mielestä se oli vanhempi. Mut eikös se ollukin tarkotus saada ainakin 10 sivuu täyteen :odroll:
     
  20. nash

    nash 3rd gear

    mä veikkaisin jotain -29
     

Kerro tästä muillekin!