hiusgeeleistä/rasvoista/vahoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Fat Larry, 27.2.2004.

  1. Kehma

    Kehma Gearhead

    Vahaa, vahaa ja vahaa.

    Ei siihen oman kokemuksen perusteella oo muuta vaihtoehtoo kuin käydä läpi paljon erilaisia tuotteita.

    Omas käytös on ollu älytön määrä erilaisia vahoja kokemusten ollessa vaihtelevia. Viimeks olen käyttäny sitä oranssis purkis ollutta Murrays vahaa ja todennut sen sopivimmaks. Ei muuta kuin kauppaan ja ostamaan erilaisia mömmöjä.

    On muuten hyviä ruuvipurkkeja.
     
  2. Fat Larry

    Fat Larry 1st gear

    Itseasiassa aloitin tämän ketjun (Kun en jo olemassaolevasta tiennyt...) hieman sillä ajatuksella, että ei tosiaan tarvitsisi noita kaikkia mahdollisia kokeilla. Eivät ole nimittäin loppupeleissä ihan halpoja. Ja toisekseen. Mitä kummaa tehdä purkeilla joista on vain kokeiltu? Kavereille lahjaksi? :grin:
     
  3. Lady Luck

    Lady Luck 1st gear

    Meikäläisen tuutti syntyypi muotovaahdolla, föönillä, pyöröharjalla ja lakalla. Hengettömillä pinneillä kiinni tohon päälaen taakse niin sitten lopputukka laskeutuu nätisti. Hiusta on pituudessa semmonen vyötärölle asti, eli eipä sitä kaikkea viitsi ylöspäin vääntää :wink:

    Jos joku ei vielä huomannut niin nainen olen juu.. :smile:
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei rasvaa voi käyttää, siit tulee niin paskanen olo!! nimimerkillä 10v. torttu pääs ja kaikki kokeiltuna... nyt fruktis geeli alle ja klippoteekin lakka päälle, pysyy!
     
  5. Wolfheart

    Wolfheart 1st gear

    Toi Fructis on yllättävän hyvää mähmää.
     
  6. Karva

    Karva Gearhead

    Kokeilkaa sikkenssin autonmaali - lakkaa ja sekaan elasto activea jotta joustaa ...

    Tai sika - flexiä pään täydeltä ja hiukket muotoon, jo tuli kestävä töttörö ...

    Tai vanha prätkä kikka, vaseliinia paikat täys ja kuumaksi, palaa kiinni ja estää lämmön siirtymistä, jos pitää kromit sinistymättä pelaa hiuksiinkin, tulee kiinteä kakku ja tummat hiukset - ihan kuin jerry lewis ???

    Besel on hyvää leivänpäällä ja tehoo kolestrooliin ???

    :-o :-o :-o
     
  7. Fat Larry

    Fat Larry 1st gear

    Mielummin tuon beselin päähän kuin suuhun pistää... Kamalaa tavaraa...
    :wink:
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Karvalta ei ole taaskaan kysytty yhtään mitään.Koita saada vaan ne projektis kuntoon.
     
  9. PARTNER

    PARTNER 1st gear

    Jätetäänpäs leikinlasku,kun täällä puhutaan nyt asiaa.Rasvaletti on aina rasvaletti.Tarpeeksi pitkään (yli 10v)pelkkää rasvaa käytettyäni tulin kokeilluksi taas geeliä.Huomasin heti rasvan huonot puolet,tarttuu tyynyliinaan,ei lähde pesemällä,kerää roskat päähän.Yksi huono puoli on parturissa käynti,rasvan lisääminen on lopetettava pari viikkoa ennen.Parturissa on kuitenkin käytävä väh.2kuukauden välein.En mie rasvan käytöstä kokonaan luovu mut arkena se ei ole kovin käytännöllistä (sahalla töissä sahajauho sateessa).Tärkeisiin tapahtumiin ja pitkille reissuille nu-nileä pohjalle ja viimeistelyyn oranssia murrayta,Kestää uimareissut ja kaikki vain kampa ja peili mukaan.
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Moparin peräöljy toimii. On käytännössä kokeiltu ku mopar laukes Aitoon reissulla ja joutu auton alle menemää. Ei lähteny hellä mietosella pesemällä ja ei muuta ku heitto pystyyn ja rokkaamaan! Pysyi muuten torttu kuosissa kovassa vauhdissa avoauton takapenkillä.
     
  11. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  12. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Automaattilaatikkoöljy tahtoo pistää päänahan punottamaan.
    Ja kutisee niin perskeleesti.
     
  13. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Eikä tuoksukaan ole parhaimpia.
     
  14. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Kokeile sitä kahvin tuoksuista!
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No mennäänpä takaisin asiaan. Automaattiöljyhän ei haise sitten yhtään miltään. Kokeilkaa miljoona ajettua ja sutimalla hajotettua MoParin lukkoperäöljyä. Se haisee. Hajusta puheenollen.. Sweet Georgia Brown muutti joku vuosi sitten koostumusta, -ja hajua! Oli ennen peltipurkissa ja rules ok. Sit tuli muovipurkki ja uusi koostumus ja uusi haju. Jotain mehiläisvahaa siinä oli pakko olla ku syksyllä istuttiin puistossa ottamassa ni sain vihaisen lauman amppareita kimppuuni. Kyllähän niitä mehiläisiä vituttaa, onks ne nyt työläisiä vai sotilaita, ku joutuvat panemaan kuningatarta ja sen jälkeen se narttu pistää ne syksyllä ulos kuolemaan ja akka jää ite eloon. On se niin väärin.. No ne ottaa jtn ärsykkeitä hajuista tai väristä ja sillonhan pitää hyökätä vanhan raggarin kimppuun minkä pää haisee mehiläisvahalle.. Black&White toimii hyvin. Keravan tallilla sain kerran vajaan purkin kellokosken tai järvenpään jaokselta. Ja minähän olen suvaitsevainen eikä ennakkoluuloja minulla ole. Ei varsinkaan jos saan ekaa kertaa purkin missä lukee Black&White Made In Jamaica. Yo man se on parasta mönjää mitä mulla on ollut. Jos jollain teilläkin on avoauto niin tiedätte mitä tarkoitan. No se loppui ja täältä sitä ei saanut mistään, Siskon tyttö lähti lomalle jamaikaan ni pistin sille tilauksen. Se oli pitkin saarta sitä kyselly joka paikasta ja joka paikassa tarjosivat ruohoa ja kertoivat ettei rastaan laiteta mitään eikä sitä saa edes pestä, peace peace.. No pesusta puheenollen, joku kermaperse osapäivä wannabe rockkari tossa kertoi että tyynyliinat sotkeentuu. Vai niin? Roku ei mitään geelejä päähän pistä ja parhaan heiton saa seuraavana päivänä ku tyynyliinat yltäpäätä mössöissä. Ei tarvii muuta ku vetää vedellä sivut taakse ja heitto pystyyn. Ja jos jostain syystä on tukka jouduttu pesemään, ei hätää, tyynyliinoissa on vanhoja sen verran että aamulla saa heiton. No joo joo ja jutut sikseen. Kysymykseen mikä paras ni en tiedä? Geelejä en tosiaan käytä ja tällä hetkellä keltainen Murray purkki menossa ja tulevavat rokut eli jälkipolvi sitä ahkerasti käyttää kanssa. Nyt kun avoautokausi alkaa joutuu käyttää lakkaa lisäksi, vaikkei mitään psychoja ollakkaan. Psychot, varsinkin Henkka "Sir Psycho" osaa tehdä tosta taidetta. Siistein heitto mitä koskaan olen nähny oli yhel muijalla Aitoossa ja oli pakko käydä kysyy millä se on sen tehny? Korkeempi heitto mitä nähny edes kellään happopäällä. Vastaus oli yksinkertainen: "SOKERIVEDELLÄ"
    Ja kippis taas ku tuntuu maistuvan
     
  16. PARTNER

    PARTNER 1st gear

    Black&white kieltämättä hyvä rasva jota on tullu tuhottua kymmeniä purkkeja.Sitä ei saa mistään?????.Ei saa koska sen myynti on kielletty E U n alueella,sen on todettu aiheittavan syöpää (ilmeisesti nieltynä).Ostan sitä heti koko rahalla jos jostain löydän.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Partner tehdäänkö diili? Mulla on paljon kavereita EUn ulkopuolella ulkomailla ja olen kertonu koko tuon Black&White tarinan ihan jamaikaa myöten ja mulla niiltä tilaus jos joku sitä jostain maailman kolkasta vaan löytäis nii tuo mulle purkin tai koko casen. Eli mun diili on sulle -tai kelle vaan kuka lukee tän ja hyväksyy- on se että jos mä saan sitä, annan purkin sulle, jos sä saat sitä, annat purkin mulle, ok?
    DO WE HAVE A DEAL?
     
  18. Otto

    Otto Gearhead

    No joo jos minäkin tähän aiheeseen jotain...
    Jokunen vuosi tullut käytettyä näitäkin aineksia. Mä käytän näitä:
    Murray's Super Light (oranssi) on parhaiten tukevaa, mut vie eniten hiuksia mennessään. Vähän tohon eteen vaan...
    Murray's Hair-Glo on mun suosikki, ei tue paljoo mut tulee tod hyvä kiilto! Tätä kuluu...
    Dax Super-Neat (violetti purkki) on vesiliukoista. Sinänsä hyvä, kun töissä ei voi pitää heittoa otsalla. (Koko naaman peittävä suojain päähän monesti päivässä... Kaikki husrasvathan kerää maali/lakkapölyä hiuksiin, ei hyvä. Ja ei, se ei vaikuta samoin kuin hiuslakka...) Tukee aika mukavasti mut en o löytänyt Suomesta. Powerin aikaan Ruotsista... Tätä menee eniten...
    Elikkäns sellasia mä käytän otsahiusten ohentamiseen. Tälläsiäkin on tullut käytettyä, joitain tulee käytettyä satunnaisesti yhä edelleen:
    Dax Short and Neat (sininen) Ei o ihan yhtä järeetä kun Murray's oranssi, mut tukee sopivasti. Ihan jees.
    Murray's Beeswax (ei peltipurkissa) Örmyä, tosi örmyä! Ei o tullut paljon käytettyä...
    Nu Nile, kelt purkki. Haisee lintta-Moparille mutta toimii! :smile:

    Toivottavasti tästä mun kesto-testistä on sulle jotain iloa, Route 66. Mutta hei, katsele Crazy Cavanin levynkansia, vanhoja ja uusia. Ero? Hiukset siinä otsalla... Jep.


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Otto 2004-04-19 14:40 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Otto 2004-04-19 14:46 ]</font>
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    :D A-BOMBERS weekendistä tarttu mukaan 2 purkkia Black&Whiteä. Saksmannit siellä sitä myi ihan avoimesti.Käyntikortinkin sain mukaan.
    www.getgreasy.de
    jochen@getgreasy.de
    Ei tuo kyllä purkin kupeen mukaan jamaikalaista ole.Siinä lukee
    Made in the USA by
    BEAYTY CREATIONS,INC.
    Memphis,TN 38106
     
  20. PARTNER

    PARTNER 1st gear

    Mikä perkere tässä kirjautumisessa tökkii.Väitetään muka vieraaksi.
     

Kerro tästä muillekin!