HJ:n spoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Duramax, 3.7.2004.

  1. Duramax

    Duramax 1st gear

    Eli haluisin muuttaa HJ:n akselit jousipakkojen alapuolelle että sais vähän lisää maavaraa ELI olisko kellään hyviä käytännön vinkkejä ja tietoo ennen kun lähden repimään riisiraudasta akseleita kankaalle


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Duramax 2004-07-03 16:34 ]</font>
     
  2. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

    Lienet tutustunut tähän?

    http://www.off-road.com/toyota/tech/fj60springover/

    Kerro sitten miten onnistu jos teet, mitenköhän leimalla suhtautuisivat, taitaa nostaa aika paljon?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mastodontti 2004-07-03 18:00 ]</font>
     
  3. kryofiili

    kryofiili 1st gear

    kelpo vaihtoehto on heitellä lehdet pois.Pelkkä norra ja kierrejouset lisäksi.Saat samalla paremmin toimivan jousituksen,eikä ole katsastus ongelmia.Iskunvaimentajat tarvii aikalailla tehokkaammat kun lehtien vaimennus poistetaan

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: kryofiili 2004-07-04 09:53 ]</font>
     
  4. Duramax

    Duramax 1st gear

    Kiitoksia oli tosi hyvä artikkeli ja noi pojathan taitaa tehdä ton hojon ihan ammattitaidolla. Joo huomenna ois aika katastus konttuurilla
    ja pitäis olla kuulemma aika ok et luvat saa
    ja nostaahan se just sopivasti (38,5" pyörälle) mut toi etuakselin päiden irrotus-kääntö-uudelleen hitsaus vaikuttaa aika tarkalta jobilta mut saas nähdä kuin äijän käy:odroll:
     
  5. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

    Ookkoo, aika isoa palloa tulossa..:smile:
    Meillä olis hj:hin mahdollisesti tulossa alkuun ironmanin pikkasen korottavat lehdet alkuun niin saa edes 33:set pyörimään ja liikkumaan.
     
  6. Make_O

    Make_O 3rd gear

    33" pyörii mun mielestä aika hyvin ilman mitään muutoksia Hoijakan alla,mulla oli 35" ilman korotuksia,mutta ne otti kiinni etupäässä kaariin heitoissa ennen kuin korotin 3"koria rungolta...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Make_O 2004-07-08 01:21 ]</font>
     
  7. Duramax

    Duramax 1st gear

    Jep, mullakin oli 33" ihan vakioalustan kanssa ja toimi ihan hyvin mutta nälkä kasvaa syödessä ja maastureiden korotuksessa vain taivas on rajana ( ja AKE) muuten konttorilla näytettiin vihreätä valoa mun projektille ja ne jopa autto lupien anomisen kanssa ja jopa puolsi niitä et sillee:D
     
  8. LaaLaa

    LaaLaa 3rd gear

    Spoa on ihan ok HJ:ssa jos ei ole muita korotuksia tai ei halua autosta ihan sika korkeeta. Kaverilla on HJ61 3" korinkorotuksella ja SPOA:lla ja 35" swampperit näyttää naurettavan pieniltä siinä :eek:

    Akselin päiden kääntö ei ole kovin kummoinen homma jos on vaan tarkka ettei rälläköi turhan syvälle ja omistaa/saa jostain lainaan kulmamittarin jolla saa casterin kohdalleen.

    Onnea pajotukseen. [/b]
     

Kerro tästä muillekin!