HJ61 korotus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja toto, 26.11.2004.

  1. toto

    toto 3rd gear

    kuinka iso homma on nostaa koria 5cm rungolta?
    miten homma toimii, kuinka paljon muutoksia tarvii tehdä, tai mitä?

    ei spoa, nousee liikaa ja ajettavuus kärsii, ajan pitkiä matkoja
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    eikö ois helpompi tehdä ns. spoa eli nostaa lehtijouset akselin päälle?
     
  3. Duramax

    Duramax 1st gear

    Hojon nosto rungolta on helppo nakki :D :cry: eli:
    ensin haet uudet korin pultit ja korotuspalat sitten pidempi tankin täyttöputki ja uudet jarruputket ( takaakselin ja suntin väliin ja pääsylinterin alkuosa) ja ähän lattarautaa että saat syylarin nostettua oikeelle tasolle ja sopivaa puikkoa et noi vaihdekepit saa sopiviks mutta noin yleensä ottaen homma on viikonlopun duuni kunhan korikiinnikket ei oo niin mätiä että ne menee romuks :cry: ja ei kun tekemään . :D omani nostin 8,5 cm ja hyvin pelaa :rotfl: muuten ne nostopalikat kannattaa ottaa metritavarana teollisuus Etolasta ja pätkiä ite sopivan mittasiks
     

Kerro tästä muillekin!