holley 600 vacuumi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja julmajari, 1.3.2005.

  1. julmajari

    julmajari Gearhead

    Mitä suuttimia ootte käyttäny 600 holleys, tai tietääkö joku mikä on vakiosuutin? kone on 305, performer nokka ja imusarja ja peltisarjat, kansista ei tietoa.
     
  2. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Viisainta on aina lähteä liikkelle kaasarin kaikilta osiltaan orggis säädöistä.

    Ei pitäis olla kyllä kaukana, hienosäätö ja herkuttelu on sitten asia erikseen.

    Katso ohjeet vakiosäädöille vaikka holleyn kotisivuilta.
     
  3. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Itselläni on moparin 360, Edelbrockin performerilla, peltisarjoilla, vähän paremmilla männillä yms pientä ja päällä 600 vakuumiholley jota jonkin verran olen säätänyt. Voi olla eri suuttimilla tuo kuussatasta mutta itselläni oli muistaakseni 66 numeron suuttimet ensiöpuolella. Vaihtelin niitä isompiin ja tuntui vastaavan kaasuun paremmin. Nyt taitaa olla niinkin isot kuin 70 tai 72 edessä mikä on kuulemma aika iso erään varaosapuljun myyjän mukaan ja kenties bensaakin kuluu enemmän mutta minkäs voi kun tuntuu hyvin toimivan. Power valven vai mikä se on olen myös vaihtanut oliko se nyt 6,5 malliin mutta sen vaikutuksesta en tiedä. Täytyy odottaa että pääsee auton kans pitkästä aikaa tielle ja voi ihmetellä seoksia vaikka seossuhdemittarista.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on 289 ja 600 Vac Holley. Ensiöpuolen suuttimet ovat 612, elikkäs 61. Vähän on laihalla, mutta kaikki on loksahtanut kohdalleen.
    - Termari on 160, lämmöt pysyvät hyvin kurissa.
    - Sytkä on paranneltua heippa-mallia niin, että laihempikin seos syttyy.
    - Osakaasun vastetta ja rikastusta helpottaa kaksivaiheinen power valve.
    - Toisiolevy taas vastannee 73 suutinta ja jousena plain, joka lienee jotain keskijäykkää.
     
  5. New

    New 1st gear

    Itselläni oli letukan 350:n ja Holleyn 600 vac. Kone hieman piristetty, nokka 272 ja nostoa 0.454. Vakiona oli suuttimet kokoa 65. Minä käytin suuttimina joko 67 tai 69.
     
  6. julmajari

    julmajari Gearhead

    jep, mulla kanssa muistikuva et noi 65 ois ollu vakiot, nyt näyttää olevan 66 ja tuntuu jotenki tukkoselta/saa bensaa liikaa, koitan 63 miten pelaa, kiitos kommenteista.
     

Kerro tästä muillekin!