Holley 850db hp

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 3964, 12.6.2025.

1. 3964

3964 3rd gear

Onko kukaan rakennellut noihin nopeaa joutokäyntiä lämmitys käyttöä varten,itse ryyppyä se ei kaipaa mutta käy kylmänä kovin vaivalloisesti ennen lämpeämistään.

2. VooDoo

VooDoo Gearhead

3. 3964

3964 3rd gear

Joku tuollainen varmaan toimisi.

4. Arkkumies

Arkkumies 3rd gear

Manuaaliryyppy ilman ryyppyläppää toimii käsikaasuna

5. miolta

miolta 1st gear

Itellä on kanssa ryypyn vivusto jätetty juuri tuota varten, mutta mietin että onkohan tuossa HP mallissa paikkaa edes niille?

Arkkumies tykkää tästä.
  6. 3964

3964 3rd gear

Ei ole paikkaa noille ryyppy vermeille. Koitetaan rakennella jotain. Askelmoottori sopivalla ohjauksella ois huippu,aina se n.1000rpm,tosin omilla elektroniikka taidoilla jää tekemättä.

7. miolta

miolta 1st gear

Solenoidi tai askelmoottori joo, periaatteessa varmaan hyvät ja tollanen tohon tarkoitettu solenoidi tod. näk. myös kestää ja toimii pitkään. Ehkä halvin ja helpoin mitä itselle tuli äkkiä mieleen, olisi ihan vaijeri. Esim. jossain Bilteman yleismallisessa ryyppyvaijerissa on ihan kova rautalanka vaijerina, sitä lienee voisi käyttää myös "työntämään" läppiä sen millin-pari auki. Vaatii vaan telineen yms. rakentelun.
    Ei voi tietenkään kiinnittää itse kaasuvarteen, vaan oltava irrallaan siitä niin ettei sitten vaikuta itse kaasun toimintaan muuten.

Kerro tästä muillekin!