Holley Annihilator

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja MuscTor, 25.2.2006.

  1. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Olisi muun tavaran hankinnan ohella tarjottu myös otsikon mukaista jakajaa. Ulkonäöltään tommoinen HEI -jakaja ilman alipainekelloa. Mites tämä tälläinen "crank trigger" -Holley eroaa tavallisesta kärjettömästä ja mitä pelikavereita se vaatii toimiakseen ? Sytkäboxilla jotain erikoisvaatimuksia, miten vakuumiennakko, millainen puola yms. ? Google antoi nihkeästi tietoja eikä esim. Holley tuntenut itse tämmöistä ollenkaan.

    Millaisia käyttökokemuksia porukalla ? Onko jotain niin erinomaisen mullistavan hienoa, että kannattaisi Fordilaisessa siirtyä kärjettömästä + DuraSpark II:sta tähän ?
     
  2. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Ei siis kellään kokemusta Holley Annihilatorista ja palikoista joita se vaatii toimiakseen ?
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mulla on jotenkin sellanen kuva, että Holley vetätyti sytkämarkkinoilta vähin äänin. Ne boxit ei vissiin oikeen toimineet, mutta sen kummempaa tietoa mulla ei niistä ole. Mainitsit tossa, että olis kyse "crank trigger" jakajasta. Crank trigger jakaja tarvitsee toimiakseen paitsi sytkäboksin, niin myös jonkun sensorin jonka mukaan sitä kipinää annetaan. Crank trigger on sellainen sensori, se tulee yleensä kiinni värinänvaimentimen ulkokehälle ja lohkossa on sitten sensori joka signaalin poimii. Sitten se välitetään sytkäboksille joka taas antaa puolalle käskyn kipunoida. Tossa tapauksessa virranajakajan ainoa virka on todellakin jakaa virtaa eri sylintereille, siellä ei oo pyörijän ja kannen lisäks mitään muuta oleellisesti toimintaan osallistuvaa. Tollasesta jakajasta tuskin kuitenkaan on kysymys?
     
  4. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Kiitti Mopeman, ja jeps, kyllä nimenomaan crank trigger -jakajaksi mainittiin mikä minua vähän ihmetyttikin. Ongelmahan tässä oli oikeastaan se, ettei oikein mistään löytänyt sen kummempaa kuvausta miten toimii ja mitä tarvii toimiakseen... Taitaa olla paras jättää ostamatta 8)
     

Kerro tästä muillekin!