Holley vacuumi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Degenerated, 14.5.2002.

  1. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    1. Tietääkö kukaan mitä suutinta toisiopuolen poraus tollasessa 750:ssa vastaa? Siinähän ei alunperin oo vaihdettavat suuttimet ku edessä. 2. Kun loota vaihtaa isommalle, niin kone vähän stumppaa ja sit vast lähtee vetämään uudestaan. Liian löysä vaiko jäykkä jousi toisiopuolella?
     
  2. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Eikö TOSIAANKAA kellää oo HAJUUKAA?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Enpäs nyt muista varmasti, mutta olisko jotain 78? Jos se vaihdon jälkeen kuolee, niin ehdottaisin jousen olevan liian löysä, mikäli se tosta riippuu. Pitäis myös potkii ihan ykkösellä kiihdytettäessä; "jos tunnet toisiokurkkujen aukeavan, ne aukeavat liian aikaisin" tai jotain sinne päin sanotaan Holley oppaissa. Eli kokeilisin jäykempään menoa kunnes ei potkua enää tunne.
     
  4. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Laitapa vielä Holottimen list numero 3310-?. Onko metering plate vaihdettu vai onko perusteita olettaa sen olevan alkuperäinen? Muuten räpeltämättömän näköinen?, jotkut koittavat porata tms. "suuttimia" metering platesta taatulla lopputuloksella.
     
  5. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    3310-2. Holleyn listoista löyty vaan metering plate nro. 134-21. En oo viel avannu ja kurkannu
     

Kerro tästä muillekin!