Holleyn 2 idle piiri 4 idle piiriksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kape, 8.5.2012.

  1. kape

    kape 3rd gear

    Tälläinen tuli mieleen että onko kukaan muuttanut Holleyta jossa on 2 nurkka säätö tyhjäkäynti seokselle, siten että siitä tulisi 4 nurkka säätöinen.

    Vaihtoon menisi ainakin metering plate toisiosta (tämä minulla jo on).
    Kaasarin aluslevyssä eroja jonkin verran
    Kaasarin rungossa eroja jonkin verran ja joutuu varmaan porailemaan.
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Noissa DP kaasareissa moinen mahdollisuus on.
    Sulla ilmeisesti vakuumi kaasari? LIST-3310?

    Omaan laitoin jokunen vuosi sitten toisioon toisesta kaasarista ensiö puolen suutinlevyn. Tyhjäkäynti seossäätöä siihen ei saa, rungosta puuttui muistaakseni kanavat polttoaineelle.
    Toisaalta ei hyödytä koska läppiä ei voi säätää tyhjäkäynnillä, ellei tietty vaihda niiillekkin osat toisesta kaasarista.


    Miksi haluat säätää neljästä nurkasta tyhjäkäyntiä?
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Joissain venemalleissa on takanakin vaihdettavat suuttimet mutta ei seosruuveja eikä porauksia. Ne on helppo kopsata etupuolelta ja myös takaläppiä pystyy säätämään ruuvista.
     
  4. kape

    kape 3rd gear

    kaasarin malli 4150 tupla pumppu mekaanisilla toisio läpillä, lähinnä haen tätä siksi kun mielessä konversio e85 kaasariksi, kokeilen ensin toimiiko ilman sekundääri idle ruuveja, jos pelaa niin olkoot sitten noin, jos ei toimi kunnolla niin sitten taidan etsiä keinon laittaa sekundääri puolen idle säädön toimivaksi.
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ookkei.

    Mulla myös joku 850 DP, mut en tiedä LIST numeroa, torni puuttuu..

    Siinä kuitenkin taisi olla toisio puolikin mahdollista säätää tyhjäkäynnille.
     
  6. FLSTSC

    FLSTSC 1st gear

    olen tehnyt muutoksen joskus kauan sitten jo nyt myytyyn autoon. levy jossa seos ruuvit, kaasarin alalevyyn kanavat ja samalla tavalla kuin ensiö puolella läppärungosta joutuu tulppaa yhden kanavan, vanhasta hollikan virityskirjasta löytyy ohje
     
  7. kape

    kape 3rd gear

    pitääpä ehtiä tuollainen kirja käsiin
     

Kerro tästä muillekin!