Holleyn transfer slotin rikastus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja xarper, 12.4.2018.

  1. dbltrbl

    dbltrbl Gearhead

    Tuo betonointi nopeuttanee lämpenemistä mutta epäilen ettet saa laitetta talvella niin lämpimäksi ettei öljyyn kertyisi kondenssia. Käyttöauto ei lämpene etanolilla talvikäytössä vaikka siihen on tehty jos jonkinlaista kokeilua.
    Imusarjan lämmityksen palautus on työlästä mutta vakio ilmanputsarin käyttö ja imuilman otto pakosarjan päältä jeesannee vähän.
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Öljynjäähyn äkkiä ohittaa kyllä talveks sit jos kokee tarpeelliseks ja tarkotus oli tuo imuilman lämmitys toteuttaa jollain ilveellä talveks, mutta veikkaan että öljyn jäähyn ohitus talvella auttaa varmaan kummasti kun ei kummiskaan alakerrassa kierrä vesi, sit vaan lämpönen termari kaveriks vielä.
     
  3. CevyAntti

    CevyAntti 2nd gear

    Jos on samat nokat ku pikku (30cc)pumpulla ei matskua tuu sen enempää. Tai en minä ainakaan käsitä miksi tulisi.
    Pitää olla korkeempi nostonen se muovi lipare siinä vivustossa.
     
  4. dbltrbl

    dbltrbl Gearhead

    Joo, laitoin isomman pumpun nokan ja säätelin sen asentoja. Tuohon siirtymävaiheeseen vakiokaasulla se ei vaikuta, pitkässä loivassa ylämäessä pysyy seokset 16-17 alueella, jos avaa läppiä lisää tullaan ehkä pw:n alueelle jolloin rikastuu. Käyntilämmön nosto sai näemmä aikaan sen että sietää paremmin tuota laihaa nykimättä. Ajattelin huvikseni kokeilla seuraavaksi 4reikäistä levyä kaasarin ja imusarjan väliin.
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Mä en tiedä miten on mutta jos sulla on dual plane imusarja missä on aukko siinä kaasarin ja imusarjan välissä tai imusarjassa itessään silleen että ne puolet voi sotkee keskenään ni vaikuttaa vissiin aika paljon kaasarin signaaliin tyhjäkäynnillä? Ja ei siis hyvällä tavalla.
    Kokeilen ite tossa kun keksin millä sen raon vaan "tulppaan" siitä imusarjan kanavien välistä, jos tästä ois apua.
    Otin spreadbore adapterin jo pois välistä mut se ei vielä suurta muutosta tuonu ainaskaan kun imusarjassa on itessään siinä vielä rako välissä mikä pääsee sotkemaan.
     
  6. dbltrbl

    dbltrbl Gearhead

    Mulla on tuollainen oldskuul RB4 sarja missä on toisioiden kohdalla lovi. https://goo.gl/images/TBLkiQ sanovat että lovi on 3 kurkkuista holleytä varten. Olen myös miettinyt tukkimista mutta jossain sanoivat että vaatisi tuolloin isompaa kaasaria. Tiedä huomaisiko eroa kuitenkaan.
     
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Tarkotus olis yrittää kemiallisella metallilla siihen tehä itekkin moinen mutta ei tältä kylältä löydy mistään moista tavaraa edes, merkillistä...

    Muuten alkaa olee kyllä aika hyvin säädöissä nyt, tuli Summitin brändillä oleva 750 tuplapumppu tossa ja kaikki suuttimet on vaihdettavissa mutta ei nyt satu olee vaihtosuuttimia ni poraillu 0.1mm välein isommaks, vielä pykälä tai kaks ni pitäis hävitä kakominen vajaa 1500rpm pois sit.

    Aika helppo säädettävä vrt. perus hollikkaan, tohonhan siis käy holleyn suuttimet ja powervalvet mutta ei kuse bensoja imusarjalle kun aukastava kansi niinku edelbrockissa.
     

Kerro tästä muillekin!