home made boss imitaatio

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja garagektc, 3.8.2009.

  1. garagektc

    garagektc Gearhead

    Tai jotain sen suuntaista olis tarkoitus alkaa väsäämään.
    Kauan ollut muhimassa idea hyllyssä maatuneiden 4V Clevelandin kansien yhdyttämisestä 302 päälle ja kenties talven synkkinä hetkinä voisi projektin toteuttaa.
    Onkos tällaisesta foorumilaisilla kokemuksia? Muualla on tehty joo ja tekstejä löytyy,mutta mutta...
    Adapterisarja löytyis jolla vois käyttää 302 imusarjaa niin ei tarvi eksoottisia palikoita hommata "tusinafoxia" varten...sais pian joku matching critics paskahalvauksen :eek:
     
  2. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    Mm. Rekosen Jyri, kirjoittelee mexico65 nimimerkillä fmoc:n palstalla, on toteuttanut tuollaisen moottorin. Tosin 2V kannet oli sovitettuna 302:een. 4V kannet ovat melkoiset horot ja pieni 302 alakerta lupaa melkoista jenkakonetta.

    Imusarjoista sen verran, että koneeseen käy kaikki aidot Boss 302 imusarjat, sekä B&A:n ja Bush Performancen tekemät "street boss" ja "track boss" imusarjat. Niitä näkyy säännöllisesti mm. e-bayllä ja hinnat ovat 120-350 taatelin väliltä. Hakusanoina kannattaa käyttää street boss tai track boss. Track boss on korkea yksitasoinen imusarja ja street boss on matalampi kaksitasoinen imusarja.
     
  4. garagektc

    garagektc Gearhead

    Juu ei varmaan ihan RV-käyttöön enään mene moottori noiden hiukan "siivottujen" 4V-kanavien kanssa :D
    Laite on täysin ratakäytössä ja kierrosalueen jatkaminen ylöspäin ei sinänsä haittaa.. Toki vaihtoehtona on 347-stroker paketin asennus, sehän helpottaisi aika paljon tuota henkipuolta.Toisaalta kaunistahan se on kuunnella kasia yläkierroksillakin :lol:
    Ensimmäistä versiota kuitenkin varmaan tehdään ihan tuohon normi alakertaan, toki mäntien vaihdon takia lienee poraus edessä..Mäntiä onneksi TRW ainakin tarjoaa suoraan 302 Boss koneisiin..
    Jos saa paketin jo talven aikana hyvissä ajoin kasaan, niin vois kokeilla jopa vakionokalla käyntiin..Eihän sitä heti passaa toimivaa tehdä.
    Jos nyt sen verran sais lisätehoja että suttais...ees vähäsen :rotfl:
     
  5. Mexico65

    Mexico65 1st gear

Kerro tästä muillekin!