Honda Monkey

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja WBBC, 25.4.2018.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tekeehän ne muttei aidon kokoisia tai oloisia :D
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Joo eikai tossa välttämättä oo järkeä mut ei sitä tarvitse olla kun ei sitä minullakaan ole. Yritin jo kauppiaalle soittaa tänään et tilaa keltaisena mut ei onneksi vielä vastannut kun soittelin noista vakuutuksista vielä. Vähän kalliina pidän vakuutuksia hyötyyn nähden.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos tossa hondan laatu vaan on ennallaan niin luja peli vielä 20v päästä. Tai jos niitä tuleekin vaan pieni erä niin jonkinlainen keräilystatus taattu.
     
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Sitä just laskeskelin et vakuutukset maksaa ajan saatossa tuon hinnan ja enemmänkin.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No tolla laskukaavalla ei voi ostaa mitään halpaa autoakaan. 500€ autossa menee vakuutukseen ja veroon helposti saman verran vuodessa. Katsastus on yli 10% auton arvosta kuten myös täysi tankki jne jne
     
  6. urho3

    urho3 Gearhead

    Juu mut mulla on autot seisonnassa mitä en pitkään aikaa tarvitse. Vakuutuksetkin luokkaa 52e vuosi.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikös sen pyöränkin nykyään taas saa seisontaan?
     
  8. urho3

    urho3 Gearhead

    Saa sen. Mut kuitenkin siltä kesäajalta maksa niitä vakuutuksia vaikka ei tiedä onko kelejä. Talvikuukaksilta ei tule niin paljon hyötyä seisottaa koska on vuodenaika hinnoiteltu. Autossa vakuutus jakaantuu tasaisesti. Siis 5e kuussa vastaan tuon mopon 80e kuussa. Taidan laittaa nuokin rahat johonkin muuhun,ostan vaikka uuden puutavarakuormaimen.
     
  9. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Se on arvoitus kauanko abs boxit tai katalysaattorit kestää aikaa muista nykylaadun sähköistä puhumattakaan ja onhan tossa tbi;kin

    Tosin se alkuperäinen electroninen sytkä ei taida olla monkeyn heikoin komponentti, mutta ei siinä kyllä älyäkään taida pahemmin olla
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    on just ton takia kun niillä kohelletaan enempi mitä jollain pappamalleilla
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onhan se, mutta hondan pyörät ainakin muuten olleet sieltä laadukkaimmasta päästä.
     
    urho3 tykkää tästä.
  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ABS poksien ja saastelaitteiden sun muitten TBI:den hyvä puoli on se että ne saa korvattua jollain kunnollisella. Oikeestaan koko ton koneen saa varmaa korvattua jollain kunnollisella.

    Keula ainaki näytti olevan usd malli ja tossa laitteessa on jopa takajouset..
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kuka kaasaroi ekana uuden monkeyn?
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Toisaalta näissä kaipais sitä henkilökohtaista vakuutushinnoittelua

    Eli jos sulla on virheetön historia 1000 kuutioisesta 10 vuodelta, tuskin lipaset sitä kevaria petäjään kovin herkästi tai mummoja lanaat sillä parkkiksella
     
    urho3 tykkää tästä.
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ite pistäsin siihen jonku rotaxin 125 2t koneen tai vastaavan. PV:n koneellakin varmaan pääsis kovempaa
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sinä juudas. Hus 4t Monkey keskustelusta
     
    sdfsd tykkää tästä.
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    koitan tässä puhua teille järkeä ja julistaa omaa profetiaani. Mut kun ollaan jenkkifoorumilla niin ymmärtäähän sen että ihmiset haluaa isompaa kulutusta pienemmillä tehoilla:poff:
     
    Karpov tykkää tästä.
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mullaki muistaakseni vaikka mr pyöriä molemmat laitokset, isommassa pienemmät vakuutukset mitä satapiikissä.
     
  19. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    skrollasin lävitte. mitä te oikeen haluutte tosta yksmukisesta koneesta?
     
  20. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Monethan sanoo et kannattaa tarkkaan kilpailuttaa vakuutukset ja katella se pyörä sen mukaan


    Joku oli laittanut jonkun japsin 500 kuutioisena, ne on harvinaisehkompia ja yleensä pappamallisia, niin niillä ei kauheemmin kohelleta

    Satasissa kuulemma vakuutus, kun 350 kuutioisella liki tonnia


    Harmillisesti ural;it on 650-750 kuutioisia, niin niissä on isommat vakuutukset koneen koon yleisyyden vuoksi


    Toinen mikä oli ihmeellisyys, oli mk4 escort 2litrasella turbokoneella oli tuntuvasti halvempi kuin ensimmäinen etuveto sarjanen corolla
     

Kerro tästä muillekin!